اخبار روز سینما

فروش 3.4 میلیون دلاری فیلم Shazam! Fury of the Gods در اولین روز اکرانـش

فروش ۳٫۴ میلیون دلاری فیلم Shazam! خشم خدایان شزم (Shazam 2019) به نام شزم! خشم خدایان (Shazam! Fury of the Gods 2023) ساخته شده است اولین روز اکرانش را تجربه کرده است اولین روزی که تا حدودی نا امید کننده بوده است ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ است ؛ به گزارش «ددلاین» این فیلم در اولین روز اکرانـش فروشی ۳.۴ میلیون داشته است. با پی ام آپلودز همراه باشید.

قسمت پیشین فیلم که در سال 2019 در سینما اکران شده بود در روز اول-ش موفق بود فروش 5 , درصدی داشته باشد و این یعنی این فیلم 2 , , 5 میلیون دلار از نسخه خوب کمتر فروش داشته باشد. همچنین فروش اول این فیلم از مابقی فیلم های انتظاری که درحال حاضر حال اکران نیز کمتر بوده است.

در قسمت این فیلم که داستان چند سال فیلم اول را روایت می کند می بیند که خانواده بیلی با ترکیبی می کنند تا جلوی نابود شدن دنیا توسط دختران دختران اطلس اطلس اطلس اطلس اطلس دختران اطلس اطلس آن ها برای این کار باید برای صلح با خدایان سفر کنند.

از بازیگرانی که در فیلم ایفای نقش می کنند می توان اشاره کرد: «زکری لی وای»، «اشر آنجل آنجل آنجل آنجل»، آنجل آنجل اشر آنجل آنجل وای وای لی لی بورت»، «جایمن هانسو»، «ایان چن» و « راس باتلر».

به نظر می رسد که این فیلم موفق نشده است، آن را که باید به خودش نشان دهد و در سایت «متاکریتیک» امتیاز 46 از 100 را از طرف دیگر تعیین کند.

تا لحظه این خبر در تاریخ 27 اسفند سال باقی مانده است که فیلم دقیقاً در چه تاریخی بر روی اینترنت قرار خواهد گرفت. می توانید تریلر رسمی این فیلم را از اینجا تماشا کنید.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا