اخبار روز سینما

قسمت دوم فیلم موفق Fall ساخته شد

قسمت دوم فیلم موفق Fall ساخته شد: بی شک همگی ما موافق هستیم که فیلم سقوط (پاییز 2022) به کارگردانی «اسکات من» هیجان انگیز ترین دلهره آور ترین فیلم در سال ۲۰۲۲ منتشر شده است و این فیلم را دوست داشتم خوشحال می شدم که بگوییم بگوییم قسمت دوم قسمت دوم نیز ساخته شده است. با پی ام آپلودز همراه باشید.

 

فیلم سقوط نظر مالی نیز برای سازندگان سود بسیار را داشت، این با بودجه ای ۵ میلیون دلاری ساخته و موفق شد ۲۲ میلیون میلیون دلاری را تجربه کند.

 

فیلم سقوط دو دوست را روایت می کند که وسط کویر، در یک دکل ۶۰۰ متری گرفته شده اند.

 

از مجموعه بازیگرانی در این فیلم ایفای نقش کرده اند می توان اشاره به: «گریس فولتن»، «ویرجینیا گاردنر گاردنر گاردنر گاردنر گاردنر گاردنر ویرجینیا ویرجینیا ویرجینیا ویرجینیا ویرجینیا فولتن گاردنر گاردنر گاردنر گاردنر»

 

این فیلم سایت «راتن تومیتوز تومیتوز تومیتوز تومیتوز تومیتوز تومیتوز تومیتوز تومیتوز تومیتوز تومیتوز تومیتوز تومیتوز تومیتوز تومیتوز تومیتوز تومیتوز تومیتوز تومیتوز تومیتوز تومیتوز تومیتوز تومیتوز تومیتوز تومیتوز تومیتوز تومیتوز تومیتوز تومیتوز تومیتوز ۶ و امتیاز ۶ ٫ ۴ از ۱۰ را دریافت دریافت کرده است است و و همچنین ۲۳ ۲۳ سایت متاکریتیک متاکریتیک متاکریتیک متاکریتیک متاکریتیک متاکریتیک متاکریتیک فیلم داده اند.

 

تا لحظه این خبر در تاریخ ۲۷ اسفند سال هیچ اطلاعات دیگری درمورد این فیلم به درز پیدا نکرده است نمیدانیم که هیچ یک از بازیگران قسمت پیشین در این فیلم فیلم حضور خواهند داشت یا.

 

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا