اخبار روز سینما

فروش 11.7 میلیون دلاری Shazam! Fury of the Gods در سه روز اول اکرانـش

«آنا د آرماس» بازیگر فیلم بلوند (بلوند 2022) به کارگردانی «اندرو دامینیک» در حال حاضر به بازی در نقش مریلین مونرو مریلین مونرو در حال دریافت بهترین نقدهای حرفه ای است اما او به خوبی می داند که در نهایت قرار است فقط فقط یک برهنه او را بیشتر از هر صحنۀ خود ببیند. صحنۀ صحنۀ صحنۀ صحنۀ صحنۀ صحنۀ صحنۀ صحنۀ صحنۀ ای از فیلم در پخش اینترنتی بشوند. این بازیگر مصاحبه ای با “ورایتی”: “می دونم قراره چی اینترنت وایرال بشه و منزجر منزجر کننده.”

این فیلم قرار در تاریخ ۶ مهر سال ۱۴۰۱ در نتفلیکس قرار دارد که به این معنی است که بینندگان به تمام صحنه های دسترسی پیدا می کنند و از تمام صحنه های فیلم اسکرین خارج می شوند و در پخش پخش می شوند. به نظر بازیگر صحنه‌هایی است که در تمام اینترنت می‌شود اما این رفتار مخاطبین با فیلم‌ها را از بازی کردن این نقش منصرف منصرف کند.

آن در این مورد گفته می شود: «فقط فکرشـه که ناراحت کننده است. من نمی‌تونم اینطور چیزا رو کنترل کنم. نمیشه جلوی مردم رو گرفت که این کلیپ ها رو پخش نکنند. هیچ وقت بازی در این صحنه ها دو دل ام اما فقط وقتی به اتفاقی می افتد که برای این کلیپ بیوفته فکر می کنم حس بدی می گیرم.

این بازیگرانی که با بازی در این قبول کرده هم صحبت کرده است «من کار توی این فیلم گفته که هیچ وقت وقت برای هیچکس نمی کنم، این کار رو به خاطر مونرو،، بهاطر اندرو اندرو.

این فیلم جشنواره ونیز بعد از اولین نمایش جهانی به مدت 14 دقیقه حضار می شود که امسال به حساب می آید. این فیلم یکی از انتظارترین فیلم های امسال به شمار می رود.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا