اخبار روز سینما

توضیحات رئالیتی شو شعبده بازی و هیجان انگیز متنالیست

امروز میخواهیم که توضیحات رئالیتی شو شعبده بازی و هیجان انگیز متنالیست برای شما شرحی که شامل یکسری بحث های مردمی خواهد بود.

. او با استفاده از ابزارهای ساده و دم دستی کارهایی می‌کند که مخاطب حیرت‌زده میش‌. نکته جالب برنامه آنجا است که فتحی‌روشن در پایان خود یکی از کارهایی است که انجام می‌دهند را به افراد داخل و مخاطبان آموزش آموزش و شما بعد از آن متوجه می‌شوید که با چه چیزهای ساده‌ای گول.

بیشتر بخوانید:

توضیحات رئالیتی شو شعبده بازی و هیجان انگیز متنالیست

منتالیست«یا Mentalist به معنای شخصیتی است که با استفاده از توانایی های ذهنی، از جمله قدرت خواندن فکر و دیگران، تحلیل رفتارهای آنها و پیش‌روی اعمال و رفتارهایشان رفتارهایشان، به دنبال شناخت و درک بهتر و تقویت شخصی شخصی خود را خود خود می‌کند. این مفهوم حوزه هایی مانند روانشناسی، جادویی و جادویی، هنرهای تفننی و برخی از برنامه های تلویزیونی و سینمایی مطرح است. در ادامه می‌خواهیم شرح سریال رئالیتی شو متنالیست را برای شما انجام دهید.

در ادامه می‌توانید تیزر شرح سریال رئالیتی شو متنالیست را ببینید:

توضیحات مجموعه هیجان انگیز متنالیست

توضیحات مجموعه هیجان انگیز متنالیست

سعید فتحی‌روشن در برنامهمنتالیستیکی از جدیدترین برنامه های فلسفی و روانشناسی ایران به عنوان مجری برنامه حضور دارد. وی همچنین در برنامه های دیگری نیز به عنوان مهمان یا مجری حضور داشته است.

سعید فتحی‌روشن داشتن شخصیت‌های خاص و متفاوت، مخاطبان خود را به تفکر و تامل مسائل پیچیده و فلسفی تبدیل می‌کند و به یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فلسفی فلسفی و روانشناسی در ایران، شناخته می‌شود.

سعید فتحی‌روشن دارای دکترای روانشناسی است، در هر قسمت از برنامه «منتالیست» با مهمانان از جمله‌های روانان، فیلسوفان، و مردم و… گفتگو گفتگو و تفسیر و دیدگاه‌های مختلف را با یکدیگر می‌دانند. هدف اصلی این برنامه، ارتقای سطح فرهنگی و اطلاعاتی جامعه است. در کل برنامه‌های کاربردی و فراگیر و با استفاده از روش‌های کاربردی و فلسفی، می‌توان آن را به تفکر و تامل درباره مسائل پیچیده و فلسفی علاقه مند کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا