اخبار روز سینما

عکس/ دختر بزرگ هاشم آقا در کنار رضا عطاران و مهران مدیری!

لیدا فتح الهی بازیگر نقش اعظم در سریال متهم گریخت چند سالی است که کار نکرده است.

اما در این مدت لیدا فتح الهی بیکار ننشست، در عرصه نمایش حضور فعالی داشته است.

عکس های او را در کنار رضا عطاران و مهران مدیری در زیر مشاهده می کنید.

عکس/ دختر بزرگ هاشم آقا در کنار رضا عطاران و مهران مدیری!

لیدا فتح الهی با مهران مدیری عکس گرفت.

بازیگری که در نقش‌های کوتاه بی‌تاثیر بازی نمی‌کند

لیدا فتح الهی که با بازی در سریال متهم گریخت رضا عطاران به مخاطبان معرفی شد و این روزها با نمایش «خرس» به کارگردانی آرزو عالی روی صحنه است، یادآور شد:

بعد از «متهم گریخت» کارم را در تئاتر ادامه دادم اما سخت گیری در انتخاب نقش های پیشنهادی باعث شد کمتر در کارهای تصویری حضور داشته باشم.

طبیعتا زمانی که در اولین کارم یکی از نقش های اصلی سریال را داشتم دیگر نمی خواستم در نقش های کوچک بازی کنم و در آن زمان پیشنهادهایی که می گرفتم جذاب نبود.

البته در کار سینمایی کاملاً بیکار نبودم، اما به نوعی شانس با من همراه نبود. مثلاً در فیلم «سایه ها» به کارگردانی حسین شهابی و بازی آزیتا حاجیان یکی از نقش های اصلی را بازی کردم.

اما متاسفانه به دلیل اختلافات بین تهیه کننده و کارگردان این فیلم اکران نشد و چندین سال بعد از شبکه خانگی پخش شد که قطعا نتیجه خوبی نداشت.

فتح الهی در جشن انجمن نمایشگران حرکت خانه تئاتر نیز برای ایفای نقش در نمایش «دیوان غربی – شرقی» به کارگردانی محسن حسینی تندیس بهترین مجری حرکت را دریافت کرده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا