اخبار روز سینما

گل سرسبد در کت واک ها چه مدل لباسی است؟/ تصاویر مدل لباس کت واکی

دنیای مد بسیار متنوع است. مدل های بسیار متفاوت در عرض چند ماه مد می شوند و در تاریخ ثبت می شوند.

اما برخی از لباس ها هستند که همیشه جای خود را دارند و گل سرسبد در کت واک ها و مراسم های مختلف به حساب می آیند. در ادامه با لباس های زنانه ای آشنا می شوید که هرگز از مد نمی افتند.

تی شرت سفید

هر زنی به یک تی شرت سفید زیبا در کمد لباس خود نیاز دارد. تی شرت های سفید سالهاست که دنیای مد را ترک نکرده اند و همیشه به عنوان یک عضو پرکاربرد در کنار ما بوده اند.

تی شرت های سفید بسیار متنوع هستند و کاربردهای زیادی دارند. به همین دلیل است که هیچ کس آنها را دوست ندارد یا بهتر است بگوییم، نمی تواند آنها را از دنیای مد حذف کند یا حداقل آنها را برای مدت محدودی کنار بگذارد.

خانم ها باید با پوشیدن این لباس ها و مد آنها احساس راحتی کنند.

شما می توانید تی شرت های سفید زیبا را در انواع سبک ها بپوشید. با دامن، شلوار جین (با این یکی عالی به نظر می رسند)، زیر سویشرت و ژاکت و …. پس آستین ها را بالا بزنید و یک تی شرت سریعتر بخرید.

کفش پاشنه بلند مشکی

خانم ها باید با پوشیدن این لباس ها و مد آنها احساس راحتی کنند.

سیاه رنگ عشق است؛ این را نه تنها رضا صادقی (خواننده آهنگ مشکی رنگ اشکه) می گوید، بلکه همه کارشناسان مد به آن اعتقاد دارند.

کفش های پاشنه بلند مشکی، عشق تمام کسانی است که عاشق مد و زیبایی هستند. زیرا؟ چون روی استایل ما تاثیر مثبت می گذارند و ظاهر خوبی دارند و با اکثر لباس ها و موقعیت ها سازگاری دارند.

این کفش ها از ملزومات کاربردی هستند که خوب است در کمد خود داشته باشید. کفش مشکی هرگز از مد نمی افتد. اما به گفته برخی افراد، گاهی اوقات استفاده از آنها خسته کننده است.

در این مواقع می توانید به خرید کفش های مشکی پاشنه دار نیز بروید که نمونه و نمونه آن هاست. این جذابیت و هیجان را به دنیای همه کفش های مشکی می آورد.

انواع لباس های جین

خانم ها باید با پوشیدن این لباس ها و مد آنها احساس راحتی کنند.

دورانی را به خاطر دارید که لباس های جین به طور موقت از دنیای مد خداحافظی کردند؟ شلوار جین در فرم ها و مدل های مختلف با ما بوده، هست و خواهد بود.

خانم ها باید با پوشیدن این لباس ها و مد آنها احساس راحتی کنند.

شلوار جین شیرین برای مهمانی ها و رویدادهای دیگر مناسب است. شلوار جین به صورت مانتو، کت، پیراهن و … پوشیده می شود و می تواند ظاهری راحت و شیک به ما بدهد. شلوار جین کاغذی نیز در روزهای گرم سال کمکی قابل اعتماد است.

کت کت

خانم ها باید با پوشیدن این لباس ها و مد آنها احساس راحتی کنند.

بلیزر یکی از آن وسایل کمد لباسی است که هرگز نباید دور ریخت. این مانتوها هوای ظریف به تیپ شما می دهند و کاربردهای متعددی دارند، مثلا کت کتی الهام گرفته از این کت بلیزر است.

به سادگی این ژاکت ها را با شلوارهای رسمی ست کنید تا ظاهری بیهوده داشته باشید که برای اکثر موقعیت های رسمی مناسب است. اگر آنها را با شلوار جین یا حتی شورت ترکیب کنید، استایلی خاص و جذاب خواهید داشت.

بلیزرها در استایل های رسمی و غیررسمی استفاده می شوند و کاربردی بودن آن ها است که مانع از خروج آن ها از دنیای مد می شود. مورد دیگری که وجود دارد هماهنگی مانتوها با اندام های مختلف است.

در نهایت یک مدل کت وجود دارد که به شما می آید. بنابراین همه می توانند و باید یک کت مناسب در کمد لباس خود داشته باشند.

پیراهن کوتاه مشکی

خانم ها باید با پوشیدن این لباس ها و مد آنها احساس راحتی کنند.

پیراهن مشکی کوتاه یا میدی یکی از آن لباس هایی است که هرگز از مد نمی افتد. شما می توانید چنین پیراهنی را در رویدادها و موقعیت های مختلف بپوشید و بسیار معقول و مناسب به نظر برسید.

اگر در مراسمی شرکت می کنید که رسمی است و باید آن را بسیار ساده نگه دارید، این رنگ و طرح ممکن است انتخاب معقولی باشد.

اگر به رویدادی می روید که به کمی هیجان و اشتیاق بیشتری نیاز دارد، افزودن لوازم رنگارنگ راهگشا خواهد بود. علاوه بر این، رنگ مشکی رنگی نیست که دقیقاً در خاطره ها بماند.

بنابراین اگر پیراهن مشکی خود را بارها در جلسات مختلف بپوشید، هیچکس متوجه آن نمی شود و متوجه تکرار لباس شما نمی شود.

(البته پوشیدن لباس های تکراری اصلاً مسئله مهمی نیست و نشان می دهد که شما کمتر مصرف کننده هستید.)

آخرین کلمه

خانم ها باید با پوشیدن این لباس ها و مد آنها احساس راحتی کنند.

با خرید لباس هایی که همیشه شیک هستند می توانید برای مناسبت های مختلف آماده شوید و هیچ وقت فرصت شرکت در مراسمی که ناگهان به ذهنتان می رسد را از دست نمی دهید.

به نظر شما چه گزینه های دیگری از دست رفته است؟ چه لباس های دیگری وجود دارد که بتوانید به کمد لباس خود اضافه کنید و در عین کاربردی بودن و شیک بودن همیشه احساس راحتی کنید؟ اگر نظری دارید حتما با ما در میان بگذارید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا