اخبار روز سینما

عکس : تغییر چهره جنجالی مهشید جوادی بازیگر محبوب سریال بچه مهندس

آخرینا خبر تغییر چهره جنجالی مهشید جوادی بازیگر محبوب سریال بچه مهندس در فضای مجازی توسط کاربران در حال دست به دست شدب مش.

به تازگی تصویری از تغییر چهره مهشید جوادی در رسانه‌های پخش شده که حواشی زیادی را برای بازیگر معروف سریال بچه مهندس ایجاد کرده است. گویا عکس مهشید جوادی از چهره جدیدش در صفحه شخصی او منتشر شد. در ادامه عکس از چهره جدید مهشید جوادی دید.

تغییر چهره جنجالی مهشید جوادی

مهشید جوادی بازیگری که با سریال بچه مهندس به شهرت رسید. مهشید جوادی قبل از بچه مهندس در یکی دوتا فیلم های تلویزیونی نیز بازی کرده بود. مهشید جوادی در آنام نیز به خوبی بازی کند. مهشید جوادی باتوجه تیپ هایی که می زند و می زند داغ فضای مجازی است.

مهشید جوادی سال 1396 در مجموعه پر بازدید از آن نقش مهمی بازی کرد و از مهارت خود، آن و همچنین خود را بین مخاطبان تلویزیون نشان دهد. مهشید جوادی در این مجموعه تلویزیونی با جواد افشار همکاری داشت. او توانست بازی در سریال آنام تجربه بازیگری موفق خود را بزند و در هنرمندانی مانند مجید واشقانی، دلاوری دلاوری، هاشمی و لاله لاله مرزبان بر تجارب تجارب وی وی.

در ادامه می‌توانید از تغییر چهره جوادی را ببینید:

عکس مهشید جوادی از چهره جدیدش

عکس مهشید جوادی از چهره جدیدش

مهشید جوادی به صورت اتفاقی وارد این حرفه می شود و از این که به عرصه بازیگری می شود در مورد آن فکر بود و برنامه ریزی هم نمی شود. گویا در اجتماعی گفته است که شخصیت مارال در این شبیه به زندگی یکی از بازیگران این سریال است که این بازیگر داستان این سریال را نویسنده نوشته و کسی که در نگارش نگارش آن را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا