اخبار روز سینما

فارسی حرف زدن جالب سلنا گومز : “دوستت دارم”

اخیراً ویدئویی از فارسی حرف زدن جالب سلنا گومز لطفا توجه داشته باشید:

“دوست دارم”

به تازگی، در ویدیوی دوستت دارم گفتن سلنا گومز که اخیراً در اینستاگرام منتشر شده، حرف زدن سلنا گومز به زبان فارسی را به همراه دارد. فیلم فارسی صحبت کردن سلنا گومز در‌های ایرانی نیز بازخوردهای رسانه‌های بسیاری را داشته‌اند.

یکی از میکاپ آرتیست که در ایونت جدید برند آرایشی آرایشی RARE BEAUTY در نیویورک بوده است، در کنار سلنا گومز را در صفحه اینستاگرامش اینستاگرامش به اشتراک میگذارد.

او در این فیلم از سلنا گومز خواست تا به فارسی بگوید «دوستت دارم».

فارسی حرف زدن جالب سلنا گومز

در روزهای ویدئویی از فارسی صحبت کردن خواننده‌ی محبوب گومز منتشر شده است و این ویدیو با زیاد طرفداران این کشور در کشور مشهور رو به رو شد.

در این، یکی از میکاپ آرتیست‌هایی که در برند آرایشی جدید سلنا گومز دعوت بودند، از او می‌کند که فارسی بگوید دوستت دارم و سلنا نیز در این ویدئو:

دوستت دارم…

بیشتر بخوانید:

عکس بدون آرایش سلنا گومز

ویدیوی جنجالی سلنا گومز

در ادامه می‌توانید فیلم فارسی صحبت کردن سلنا گومز را ببینید:


ویدیوی دوستت دارم گفتن سلنا گومز

سلنا ماری گومز متولد ۲۲ ژوئن ۱۹۹۲ خواننده، بازیگر و تهیه کننده آمریکایی است. او کار بازیگری خود را در مجموعه تلویزیونی کودکان بارنی و دوستان (۲۰۰۲–۲۰۰۴)

پیام سلنا گومز به هوادارنش

گومز در دوران برای بازی در نقش الکس روسو مجموعه تلویزیونی جادوگران محله ۲۰۰۷ ۲۰۰۷ از شبکه دیزنی به شهرت. او در فیلم و سریال دیگر حضور داشته و یکی از نقش‌های فرنچایز سینمایی هتل ۲۰۱۲–۲۰۲۲ بوده است.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا