اخبار روز سینما

آیا شایعه جدایی متین ستوده و همسرش علی زندی حقیقت دارد؟

به تازگی شایعه جدایی متین ستوده و همسرش علی زندی جنجال به پا کرده است. در ادامه به پشت پرده جدایی متین ستوده و همسرش می‌پردازیم.

متین استوده و همسرش علی زندی (بازیگر ‌و رستوران‌دار) همدیگر را در اینستاگرام آنفالنگ این موضوع شایعه طلاقشان را قوت بخشید. در ادامه مطلب ماجرای طلاق متین ستوده و همسرش به جزئیات طلاق متین ستوده از همسرش علی زندی می‌پردازیم.

متین ستوده در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده و در کلاسهای بازیگری امیرن تاش کرده است. وی تا کنون در سریال‌های سه دونگ، سه دونگ، میکائیل و سریال غیرعلنی به ایفای نقش غیرعلنی.

شایعه جدایی متین ستوده و همسرش علی زندی

متین ستوده و همسرش

متین ستوده و علی زندی در خرداد سال 1400 خبر ازدواج خود را اعلام کردند و به نظر، در حال حاضر جدا شدند. خانم استوده 38 ساله است و همسرش 43 سال دارد. از سریال‌های معروفی که متین استوده در آن‌ها ایفای نقش کرده است می‌توان به زملبانه فوق‌لیسانسه‌ها و لیسانسه اشاره کرد.

متین السادات ستوده بازیگر کشورمان از آن دسته از بازیگرانی است که از دوران کودکی پدرش وارد عرصه بازیگری شد اولین بازی او در سریال بازنشستگی؛ اما یادآوری را می توان نقطه عطف کارنامه کاری متین استوده دانست. دنیای بازیگری این هنرمند جوان فراز و نشیب فراوانی دارد از ورودش در سنین کودکی ز نگرفته تا دوری اش از این حوزه و بازگشت دوباره او.

ماجرای طلاق متین ستوده و همسرش

پس از آن که متین ستوده بازیگر جوان تلویزیون و سینما و همسرش علی زندی (باسرزین همسرش ‌دار) عکس‌های مشترک و عکس ازدواج را از خود پاک کرده و سپس به نظر می‌رسد شایعه‌ای جدایی این زوج گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر شبکه های اجتماعی تنها به اطلاع رسانی منتشر شده و نرظات بیان نشوندان لزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

Recent search terms:

  • علی زندی طلاق

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا