اخبار روز سینما

شقایق دهقان پس از مهراب قاسم خانی پیر شد


به گزارش شمانیوز؛ شقایق دهقان یکی از بازیگرانی است که پس از جدایی از مهراب قاسم خانی با مشکلات زیادی مواجه شد. شقایق دهقان اخیراً در هیچ فیلم و سریالی بازی نمی کند. شقایق دهقان یکی از بازیگران سرشناس ایرانی است. شقایق دهقان در عکس جدید زیر بیشتر در فیلم ها و سریال های کمدی و طنز حضور داشته است. شقایق دهقان می فهمی

شقایق دهقان در 4 به دنیا آمد اسفند متولد 1357 در گینس آلمان. بعد از 3 ماه که تحصیلات پدرش تمام شد به ایران بازگشتند. بعدها به دلیل کار پدرش 6 سال در نکا زندگی کردند و سپس به تهران آمدند. او دو خواهر و یک برادر دارد، خانواده‌هایشان با هم درگیر هستند و شقایق فرزند دوم خانواده است.

شقایق دهقان

شقایق دهقان دارای مدرک ریاضی است، سه بار در رشته ادبیات نمایشی دانشگاه آزاد پذیرفته شد اما می خواست در کنکور سراسری شرکت کند که به دلیل درگیری امکان پذیر نشد و ادامه نداد.

تحصیلات هنری را از 18 سالگی آغاز کرد و در دوره عروسک گردانی فرهنگسرای امیرکبیر ثبت نام کرد. دو سال بعد در امتحانات نهایی دبیرستان توسط معلمی که در آن کلاس با او آشنا شده بود به یک گروه تئاتر عروسکی که برای جشنواره عروسکی آماده می شد معرفی شد و شروع به کار کرد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا