اخبار روز سینما

شرط جدید پسرای پیکه برای دیدن پدرشون [+جزئیات]

جدایی شکیرا و پیکه یکی از اخبار جنجالی اخیر سلبریتی است و به تازگی خبر شرط جدید پسرای پیکه برای دیدن پدرشون به انتشار رسید.

شکیرا و پیکه سالهای سال با همبستگی در رابطه بوده اند که پس از خیانت پیکه به شکیرا ، این زوج از هم جدا شدند. پس از انتشار خبر اقدام عجیب شکیرا برای نقل مکان به میامی ، خبر شرط ملاقات پیکه با فرزندانش منتشر شد که در ادامه به آن پرداخت.

شرط جدید پسرای پیکه برای دیدن پدرشون

شکیرا و پیکه

پیکه ۱۲ سال با شکیرا زندگی کرد و دو فرزند هم از او داشت اما چند ماه قبل و پس از افشای خیانت پیکه به شکیرا آن ها از هم جدا شدند. مدافع سابق بارسلونا از آن زمان با کارمند خود کلارا در ارتباط بود.

جوردی، خبرنگار پاپاراتزی که شکیرا و پیکه در طول ۱۲ سال زندگی دنبال می‌کرد و از جدایی آنها خبر اختصاصی در این خصوص داشت، پستی در صفحه اینستاگرام منتشر کرد که مدافع سابق به کلارا کلارا را زیر زیر می‌نویسد.

شرط جدید پسرای پیکه برای دیدن پدرشون
شرط ملاقات پیکه با فرزندانش

خیانت پیکه به شکیرا

به گزارش اسپانیا جرارد پیکه پدر پسرای شکیرا در برنامه ریزی برای اولین سفر برای دیدن فرزندانش است و گفته شده میلان 10 ساله و ساشا ساشا 8 ساله برای دیدار با پدرشان شرط گذاشتند که بدون دوست کلارا کلارا باید به دیدن دیدن بپردازند. طبق توافقات انجام شده بین پیکه و شکیرا، پیکه میتونه 10 روز در ماه با پسرانش وگت .

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا