اخبار روز سینما

سریال The Conjuring توسط برادران وارنر ساخته می‌شود

ما سعی کردیم در مقاله سریال The Conjuring توسط برادران وارنر ساخته می‌شود
نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

سریال The Conjuring توسط شرکت برادران وارنر ساخته خواهد شد. HBO MAX پخش خواهد شد.

آخرین اخبار سینما و تلویزیون، سریال The Conjuring قرار است توسط شرکت برادران وارنر ساخته شود. با این سریال دنیای مجموعه ترسناک “احضار” در تلویزیون گسترش پیدا خواهد کرد. تهیه‌کننده سریال The Conjuring پیتر سفران خواهد بود که یکی از بهترین تهیه‌کنندگان جه است. ظاهراً شبکه قرار است میزبان از فیلم‌های درحال باشد که هرکدام حرفی‌های بسیار برای گفتن باشد.

بیشتر بخوانید: اولین تریلر سریال کانتیننتال منتشر شد. دریچه های به جهان جان ویک! [+فیلم]

سریال The Conjuring توسط برادران وارنر ساخته می‌شود

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنیای مجموعه ترسناک احضار در تلویزیون گسترش پیدا خواهد کرد. پس از تغییر برند سرویس استریم HBO Max به شبکه مکس اضافه می‌شود محتوای شبکه دیسکاوری پلاس به، برادران وارنر دیسکاوری اعلام کردند سریال The conjuring برای پخش از شبکه مکس در دست ساخت است. پیتر سفران باعث ایجاد مجموعه ترسناک به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی سریال احضار نقش خواهد شد.

جیمز وان، و کارگردان دو قسمت اول فیلم conjuring و تهیه‌کننده فیلم از ۸ فیلم از مجموعه‌ای در حال حاضر برای حضور در این سریال سریال به‌عنوان به‌عنوان تهیه‌کننده‌کننده اجرایی است. در حال حاضر نویسنده‌ای برای سریال احضار استفاده نشده است و برای پیدا کردن نویسنده ادامه دارد. در اطلاعاتی از داستان و اتفاقات سریال the conjuring در حال حاضر اما شبکه مکس تایید کرد که این داستان فیلم‌های مجموعه ترسناک احضار را ادامه خواهد داد.

سریال The Conjuring یکی از سریال های معرفی شده برای شبکه مکس است و روز گذشته شاهد معرفی سریال هری پاتر، سریال جدید بازی تاج و تخت تا انتشار اولین تریلر سریال پنگوئن بودیم. این حالی است که آبان گذشته نیو لاین سینما برادران وارنر با استفاده از یک نویسنده برای فیلمنامه به ساخت فیلم The conjuring 4 چراغ سبز نشان داد، اما تاریخ اکران اکران این فیلم ترسناک هنوز اعلام نشده است.

فیلم The Nun به‌عنوان و فیلم مجموعه احضار ۲ می‌شود که فیلم The Nun برای تاریخ ۸ سپتامبر ۲۰۲۳ (۱۷ ۱۷ شهریور) برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص سریال The Conjuring چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با پی ام آپلود در میان قرار.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا