اخبار روز سینما

انتقاد مریم سعادت به فیلم‌های کمدی جدید ایران

مریم سعادت ، بازیگر و عروسک‌گردان ایرانی، به تازگی در صحبت‌هایی انتقادات خودش را نسبت به فیلم سینمایی پرویز خان نشان داد.

فیلم پرویز خان که به تازگی به صورت آنلاین اکران شده، به سراغ بخش‌هایی از زندگی پرفراز و نشیب «پرویز دهداری»، یکی از متفاوت‌ترین مربیان تاریخ فوتبال ایران می‌رود. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی «علی ثقفی» و تهیه‌کنندگی «عطا پناهی» با حمایت وزارت ورزش و جوانان و توسط سازمان هنری رسانه‌ای اوج ساخته شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


انتقاد مریم سعادت به فیلم‌های کمدی جدید ایران

«مریم سعادت»، یکی از بازیگران اصلی فیلم، در صحبت‌هایی درباره انگیزه خود برای حضور در این پروژه گفت:

حضور «سعید پورصمیمی» در نقش «پرویز دهداری»، مهم‌ترین دلیل من برای بازی در فیلم «پرویزخان» بود. با اینکه شناخت زیادی از «علی ثقفی» به عنوان کارگردان نداشتم، چرا که اولین تجربه کارگردانی ایشان مجسوب می‌شد، اما بازی درخشان «پورصمیمی» در نقش «دهداری» برای من کافی بود تا این پیشنهاد را بپذیرم.

او در ادامه با اشاره به شناخت ناقص خود از «پرویز دهداری» بیان کرد:

با اینکه شناخت زیادی از «دهداری» نداشتم، اما ساخت فیلمی با این موضوع و حضور «پورصمیمی» در نقش او، انگیزه کافی را به من داد تا در این پروژه حضور داشته باشم. من به «پورصمیمی» اعتماد کردم و از بازی در کنار ایشان بسیار خوشحالم. تنها سوالی که در ذهنم باقی مانده این است که چرا او برای بازی در این نقش سیمرغ نگرفت؟

مریم سعادت

وی در ادامه گفت:

نقش من در این فیلم کوتاه و نسبتا ساده بود و تمام تلاشم را کردم تا در مقابل بازی درخشان «پورصمیمی»، به بهترین نحو آن را ایفا کنم. من فقط یک عکس از همسر «پرویز دهداری» دیده بودم و درباره خلق و خوی و روابط ایشان با همسرشان با من صحبت شده بود. هرچند خیلی دوست داشتم خودم از نزدیک با ایشان ارتباط برقرار می‌کردم، اما این اتفاق رخ نداد. تمرکز من در این نقش بر روی ارائه تصویری بود که کارگردان از من می‌خواست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انتقاد مریم سعادت به فیلم‌های کمدی جدید ایران چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا