اخبار روز

سروش بر صحت سریال جدیدش تاکید می کند

فیلم نیوز نوشت: سروش صحت بعد از فیلمبرداری سریال «چند منبع برای زندگی داری؟» در سلامت کامل است. او در شبکه خانگی دومین سریال خود را جلوی دوربین می برد.

سروش صحت پس از ساخت فصل سوم لیسانسه ها از تلویزیون جدا شد و به عنوان کارگردان در تلویزیون و سینما به کار خود ادامه داد.

به عنوان کارگردان سریال 2019 “چند منبع در زندگی وجود خواهد داشت؟” آن را روی دوربین ضبط کردم. سریالی که به طور مشترک در دو پلتفرم نماوا و فیلمو در سال 1402 پخش شد. این سریال مورد توجه مخاطبان به خصوص آنهایی که فیلم و سریال را با جدیت بیشتری تماشا می کنند، قرار گرفت.

صحت پس از اتمام این مجموعه، دومین فیلم خود را با عنوان صبحانه با زرافه ها ساخت. این کمدی خاص در جشنواره چهل و دوم به نمایش درآمد که مورد توجه تماشاگران قرار گرفت، اما هیئت داوران به طرز عجیبی در تمامی بخش ها به آن بی توجهی کردند. سرنوشت اکران عمومی این فیلم به دلایل خاصی هنوز مشخص نیست.

صحت در سال جدید تصمیم می گیرد به دنیای سریال سازی بازگردد و آثار جدید خود را در این زمینه تولید کند. این سریال برای شبکه خانگی تولید شده و هنوز خبری از آن در رسانه ها منتشر نشده است. به گفته سیاوش چراغی پور که قرار است در این سریال به ایفای نقش بپردازد، سروش صحت به مرحله پیش تولید پروژه جدیدش رسیده و این روزها مشغول انتخاب بازیگران است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا