اخبار روز سینما

ستارگانی که با بردلی کوپر در رابطه بودند / از ایرینا شایک تا جنیفر لوپز

به گزارش پی ام آپ، آخرین رابطه جدی بردلی کوپر حدود 4 سال پیش تکمیل شد. جایی که او و ایرینا شایک با وجود داشتن فرزند تصمیم به جدایی گرفتند.

اگرچه کوپر و شایک در آخرین مت گالا با هم آشنا شدند و گفتگوی دوستانه ای داشتند، اما به نظر می رسد که نامزد 9 اسکار در رابطه جدیدی قرار دارد و قصد بازگشت به مادر تنها فرزندش را ندارد. همچنین شایعاتی در مورد رابطه ایرینا شایک و لئوناردو دی کاپریو وجود داشت.

ستارگانی که با بردلی کوپر در رابطه بودند / از ایرینا شایک تا جنیفر لوپز

بردلی کوپر در این فیلم حضور دارد مهمان های ناخوانده عروسی نامی با فیلم قاطی کرد خماری معروف شد و با عنوان کتاب بازی پوشش های نقره ای که اولین نامزدی اسکار را برای او به ارمغان آورد و خود را به عنوان یک بازیگر درجه یک تثبیت کرد. این پیشرفت و شهرت باعث شد زندگی شخصی او مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

بردلی کوپر به طور رسمی، یک بار در سال 2006 با جنیفر اسپوزیتو ازدواج کردند اما زندگی این دو بازیگر تنها 5 ماه طول کشید و از هم جدا شدند.

او در سال 2011 به عنوان جذاب ترین مرد جهان انتخاب شد. کوپر در آن زمان به مجله People گفت:

اگر مرد مجرد هستید و در این حرفه هستید، یک  بازیکن شما با ملاحظه هستید اما من خودم را به عنوان فردی که وقف زنان می کنم نمی بینم.

بردلی کوپر پیش و پس از رابطه جدی خود با ایرینا شایک که حاصل آن یک فرزند دختر به نام لیا دی سین است، با زنان مشهور دیگری نیز رابطه عاشقانه داشت که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

ستارگانی که بردلی کوپر با آنها قرار گرفت / از ایرینا شایک تا جنیفر لوپز

رنه زلوگر

بردلی کوپر و رنه زلوگر در فیلم ترسناک اما بدون موفقیت پرونده 39 آنها با هم بازی می کردند و همین باعث آشنایی آنها شد. رابطه آنها در سال 2009 تغییر جدی کرد، زمانی که زلوگر کریسمس آن سال را با کوپر و والدینش در لس آنجلس گذراند.

پس از اینکه در سال 2010 گزارش شد که این زوج با هم زندگی می کنند، بردلی کوپر در مصاحبه ای گفت:

من نمی توانم به اندازه کافی در مورد او صحبت کنم. من رنه را دوست دارم، عاشق بازیگری با او هستم و می توانم چیزهای زیادی از او یاد بگیرم.

ستارگانی که بردلی کوپر با آنها قرار گرفت / از ایرینا شایک تا جنیفر لوپز

رابطه این زوج در سال 2011 به طور دوستانه به پایان رسید. بردلی کوپر و رنی زلوگر در مراسم اسکار 2020 در حال معاشرت بودند، جایی که زلوگر دومین جایزه اسکار خود را برد.

جنیفر لوپز

جنیفر لوپز و بردلی کوپر در سپتامبر 2011 در یک رستوران دیده شدند، اما هر دو اصرار داشتند که این ملاقات فقط یک قرار کاری بوده است.

ماه بعد، لوپز و کوپر دوباره با هم دیده شدند و این بار منابع نزدیک به این دو به رسانه ها گفتند که جنیفر از توجه بردلی لذت می برد. یکی از دوستان جنیفر لوپز گفت:

بردلی و جنیفر پس از قرار ملاقاتشان در نیویورک در تماس بودند. جنیفر از اینکه مورد توجه قرار گرفته احساس خوبی دارد و خوشحال است که به نظر می رسد بردلی او را دوست دارد. آنها با هم خوش می گذرانند و کوپر باعث خنده لوپز می شود!

ستارگانی که بردلی کوپر با آنها قرار گرفت / از ایرینا شایک تا جنیفر لوپز

البته رابطه جنیفر لوپز و بردلی کوپر هرگز جدی نشد و این دو فقط دوستان خوبی باقی ماندند.

سوکی واترهاوس

سوکی و بردلی برای اولین بار در فوریه 2013، زمانی که با ماشین مراسم سبک بیرون رفتند، با هم دیده شدند. همان شب آنها با لئوناردو دی کاپریو که دوست صمیمی بردلی کوپر است به یک کلوپ شبانه رفتند.

این زوج رابطه خود را زیر رادار نگه داشتند، اما عکس های یکدیگر مرتبا منتشر می شد. بردلی کوپر بالاخره تصمیم گرفت سوکی واترهاوس را بعد از حدود یک سال دوستی به فرش قرمز جوایز SAG بیاورد.

ستارگانی که بردلی کوپر با آنها قرار گرفت / از ایرینا شایک تا جنیفر لوپز

پس از علنی شدن رابطه عاشقانه این دو بازیگر، بردلی کوپر حتی سوکی واترهاوس را با خود به ضیافتی که در کاخ سفید برپا شده بود، آورد اما این زوج در نهایت در سال 2015 از هم جدا شدند.

هما عابدین

پس از جدایی از ایرینا شایک در سال 2019، با بردلی کوپر در سال 2022 هما عابدین، یکی از دستیاران سابق هیلاری کلینتون دیده شده است. زوج در مراسم مت گالا 2022 توسط آن وینتوررئیس مجله کلاه گیس آنها به یکدیگر معرفی شدند.

هما عابدین سیاستمدار آمریکایی هندی و پاکستانی تبار است که در سال 1976 در ایالات متحده به دنیا آمد اما از سن 2 تا 18 سالگی در عربستان سعودی زندگی کرد. او که همسر سابق آنتونی وینر، یکی از اعضای سابق شورای شهر نیویورک است، رابطه بسیار نزدیکی با خانواده کلینتون دارد و حتی در مراسم ازدواج او با وینر، این بیل کلینتون، رئیس جمهور سابق آمریکا بود که آن‌ها را به عقد یکدیگر در آورد.

ستارگانی که بردلی کوپر با آنها قرار گذاشت / از ایرینا شایک تا جنیفر لوپز

عابدین که از اعضای حزب دموکرات است، در دوران وزارت امور خارجه، رئیس دفتر هیلاری کلینتون بود. هما عابدین از همسر سابقش آنتونی وینر صاحب یک فرزند است. این زوج به دلیل رسوایی مربوط به رابطه آنتونی وینر با یک دختر 15 ساله از هم جدا شدند.

اما در مورد رابطه هما عابدین و بردلی کوپر، یک منبع فاش کرد که آنها هنوز در مراحل اولیه آشنایی با یکدیگر هستند و رابطه آنها کم کم جدی می شود. کوپر مجذوب شخصیت و تجربیات بین المللی هما عابدین است.

 

برگرفته از رسانه سرخ نیوز

Recent search terms:

  • https://rimino ir/blog/ستارگانی-که-بردلی-کوپر-با-آنها-قرار-گرف/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا