اخبار روز سینما

جمله های زیبایی که خانم ها دوست دارند بشنوند و با آنها احساس شایستگس می کنند!

جملاتی که به زنان احساس جذابیت می دهددوست داشتن و دوست داشته شدن نیازهای اساسی یک رابطه عاطفی است. شما مرد یا زنی را پیدا نمی کنید که دوست نداشته باشد “دوستت دارم” را بشنود. اما شاید زنان بیشتر از مردان نیاز به شنیدن این عبارت داشته باشند. زنان زمانی شکوفا می شوند که مورد محبت قرار گیرند و هیچ چیز نمی تواند مانع عشق عمیق آنها به شریک عاطفی خود شود. راه های مختلفی برای ابراز عشق و علاقه وجود دارد که می توانید به جای دوستت دارم از کلمات دیگری استفاده کنید.

جملاتی که به زنان احساس جذابیت می دهد

هر یک از ما راهی برای بودن داریم. زبانی که به ما احساس دوست داشتن می دهد. پنج زبان عشق عبارتند از: زمان با کیفیت، تماس فیزیکی، هدیه دادن، خدمات، و کلمات تایید و تمجید از طرف مقابل. در اینجا به دومی می پردازیم. کلمات قدرتمند برای گفتن به زنی که زبان عشقش کلمات تایید کننده است.

جملاتی که به زنان احساس جذابیت می دهد

اینجا فقط گفتن «دوستت دارم» نیست. این کاری است که باید به طور منظم انجام دهید. بلکه هدف این است که یک قدم جلوتر برویم. اگر بتوانید مرتباً از کلمات استفاده کنید تا به شریک زندگی خود بگویید که او چه احساسی در شما ایجاد می کند، در مسیر خوبی خواهید بود که او را دوست داشته باشید، و زنی که احساس عشق می کند، زنی شاد است.


بیشتر بخوانید: چرا مردان از گفتن “دوستت دارم” می ترسند؟


جملاتی که به زنان احساس جذابیت می دهد

در اینجا 16 عبارت قدرتمند برای گفتن به زنی که نیاز به تایید دارد آورده شده است.

1. دوستت دارم

این یکی کاملا واضح است و ما از شما انتظار داریم که هر روز آن را انجام دهید.

جملاتی که به زنان احساس جذابیت می دهد

2. امروز چقدر زیبا هستید

یک زن می خواهد دیده شود و شناخته شود. ممکن است همیشه فکر کنید او زیباست، اما ممکن است همیشه این را به او یادآوری نکنید. ممکن است فکر کنید قبلاً هزار بار این را گفته اید و نگران باشید که بیش از حد آن را تکرار می کنید. اما نگران نباشید. آن را انجام دهید، و آن را به طور منظم انجام دهید.

جملاتی که به زنان احساس جذابیت می دهد

3. من به شما افتخار می کنم

همه دوست دارند به خاطر کاری که انجام می دهند مورد تحسین قرار گیرند. و در حالی که زنان دوست دارند دوستان و خانواده این کار را انجام دهند، وقتی همسرشان آن را می گوید احساس دوست داشتنی می کنند.

جملاتی که به زنان احساس جذابیت می دهد

4. از هر کاری که برای من انجام می دهید قدردانی می کنم

بسیاری از زنان بدون توقع کارهایی را برای شریک زندگی خود انجام می دهند که او آنها را بدیهی می داند. اما نباید اینطور باشد. به او بگویید که از کاری که انجام می دهد تا احساس کند دوستش دارید قدردانی می کنید.

5. چه کاری می توانم برای شما انجام دهم

شاید بخواهید به همسرتان کمک کنید اما نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید. فقط از او بپرس اگر چیزی نگفت، دوباره بپرس. و مهمتر از همه، اگر او از شما خواست کاری انجام دهید، آن را انجام دهید.

جملاتی که به زنان احساس جذابیت می دهد

6. من می دانم که شما نمی خواهید این کار را انجام دهید، اجازه دهید این کار را انجام دهم

همه ما از انجام برخی کارها متنفریم. مثلا وقتی زنی از جارو کردن خانه بدش می آید، می داند که وقتی همسرش می گوید «بگذار جارو بزنم» و او این کار را انجام می دهد، به این معنی است که قطعاً مورد علاقه اوست.

7. برو کمی برای خودت وقت بگذار. شما سزاوار آن هستید

بخش کلیدی این جمله «شما لیاقتش را دارید» است. با گفتن این حرف، شما نه تنها به او هدیه “زمان” می دهید، بلکه تمام تلاش های سختی که او انجام می دهد را تصدیق می کنید.

جملاتی که به زنان احساس جذابیت می دهد

8. شما در این لباس عالی به نظر می رسید

چه کسی دوست ندارد بشنود که زیباست؟ به معنای واقعی کلمه هیچ کس!

9. ممنون که نامزد/همسر/مادر خوبی هستید

این قابل درک است که به شریک خود نگویید که چقدر گرم است زیرا فرض می کنید آنها از قبل می دانند که او داغ است. اما حتی اگر می داند باید به او بگویید.

جملاتی که به زنان احساس جذابیت می دهد

10 من بسیار خوش شانس هستم که شما را پیدا کردم

در این دنیای دیوانه، یافتن عشق می تواند بسیار دشوار باشد. وقتی عشق را پیدا کردی مانند پیدا کردن سوزنی در انبار کاه است. به او بگویید که او سوزن شماست.

11 شما انتخاب می کنید که امروز چه کاری انجام دهید

این می تواند برای برخی از زنان دشوار باشد زیرا آنها عادت ندارند بر کاری که می خواهند انجام دهند پافشاری کنند. او را به صحبت تشویق کنید. حتی اگر این کار را نکند، خوشحال خواهد شد که بپرسید.

جملاتی که به زنان احساس جذابیت می دهد

12 من ترجیح می دهم با شما وقت بگذرانم تا اینکه فوتبال تماشا کنم

حتی اگر لزوماً درست نیست، به او بگویید چه احساسی دارید. احتمالا با شنیدن این موضوع به شما امکان تماشای بازی را می دهد.

13 بیایید کمی بازی کنیم

مطمئناً شما از نظر جنسی جذب شریک زندگی خود هستید، اما ممکن است همیشه در ابتدا عالی نباشید. اگر این کار را انجام دهید، شریک زندگی شما احساس نزدیکی به شما می کند و متوجه می شود که او را می خواهید.

جملاتی که به زنان احساس جذابیت می دهد

14 اگر در حال حاضر نمی خواهید رابطه جنسی داشته باشید، خوب است.

برعکس، گاهی اوقات خانم ها تمایلی به این کار ندارند و به خاطر مردان این کار را انجام می دهند. به همین دلیل مهم است که به خواسته های آنها احترام بگذاریم.

15. این غذا خیلی خوشمزه بود

برای بسیاری از زنان، به ویژه آنهایی که بچه دارند، آشپزی یک کار طاقت فرسا است و اغلب به نظر می رسد که از آن قدردانی نمی شود. به همین دلیل بسیار مهم است که خانم ها به این عبارت گوش دهند.

جملاتی که به زنان احساس جذابیت می دهد

16. من دوباره با تو ازدواج خواهم کرد

چه کسی دوست ندارد بشنود که شما از انتخاب آنها به جای دیگران پشیمان نیستید.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا