اخبار ورزشی

ستاره جوان تیم ملی والیبال هم لژیونر می شود!

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، در روزهای تعطیلی لیگ های جهانی والیبال، علی اصغر مجرد که یکی از بهترین والیبالیست های ایران در سال های اخیر بوده، در ماه های اخیر با بدشانسی مواجه شده و پس از توکیو 2021 چندین مصدوم داشته است. المپیک اجازه نداد او از مهارت های خاص خود در تیم های نمایشی ایرانی یا خارجی استفاده کند.

مگدار چندی پیش پس از آخرین مصدومیتش برای مداوا در دبی به امارات متحده عربی سفر کرد. با وجود اینکه مراحل نقاهت لیسانس ادامه دارد اما او تیم ملی را در لیگ ملت ها همراهی نخواهد کرد. این دونده برای تیم ملی والیبال ایران فصل گذشته در تیم IFA بود سلام اردکان به میدان رفت اما حالا خبر جدیدی از او به گوش می رسد که در نوع خود جالب است.

با توجه برخی اخبار شنیده می شود علی اصغر فصل آینده لژیونر می شود و در یک تیم اروپایی بازی می کند. با این تیم اروپایی به توافق رسیده و به نظر می رسد اگر اتفاق خاصی در هفته های آینده رخ ندهد، تیم جدید تک نفره به صورت رسمی معرفی شود تا تک نفره ها نیز به جمع لژیون والیبالیست های کشورمان بپیوندند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا