اخبار روز

سامانه درخواست آنلاین کارت سوخت طی روزهای آینده راه اندازی می شود

مهدی سیدهاشمی در پاسخ به سوالی مبنی بر درخواست آنلاین کارت سوخت گفت: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی سال گذشته اعلام کرد که تصمیم دارد فرآیند صدور کارت سوخت را هم برای دارندگان کارت سوخت جدید و هم برای دارندگان کارت سوخت به صورت آنلاین انجام دهد. کارت سوخت جدید اگر به کارت سوخت المثنی نیاز دارید، باید کارت سوخت خود را آنلاین دریافت کنید.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل شرکت تحقیق و توسعه ناجی بنیاد تعاون فرجا خاطرنشان کرد: تا زمانی که این اقدام در دفاتر پلیس +10 انجام شود مشکلی برای امنیت اپلیکیشن صدور کارت سوخت وجود ندارد. اطلاعات کاربر کاملاً محافظت می شود.

وی با بیان اینکه همکاری فرجا با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اولین خدمت بین سازمانی است، گفت: جلساتی را با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی برگزار کردیم و هماهنگی های لازم را انجام دادیم و بررسی های لازم را انجام دادیم و به خیر رسیدیم نتیجه گیری و در نهایت: این سامانه طی چند روز آینده تهیه و معرفی می شود و پس از آن روند صدور کارت سوخت تسریع می شود.

هاشمی ادامه داد: این سامانه ساخت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی است و فرجا تنها با آنها تبادل اطلاعات می کند. یعنی زمانی که متقاضی درخواست خود برای صدور کارت سوخت را در این سامانه ثبت می کند، اطلاعات وی جمع آوری و به پلیس مخابره می شود. پلیس این اطلاعات را بررسی و تایید می کند و سپس تایید یا رد را به این سیستم گزارش می دهد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا