اخبار روز سینما

ساعت و زمان پخش سریال آنوپاما +[خلاصه داستان سریال]

گویا ساعت و زمان پخش سریال آنوپاما در شبکه محبوب جم بالیوود مشخص شده است. در ادامه است خلاصه داستان این سریال را شرح قرار دهید.

Anupama یک سریال هندی است که توسط کانال استار پلاس در تلویزیون منتشر شده است. از دانیم که کانال استار پلاس سریال ها برنامه های زیادی برای یکی از کانال های مورد نظر است که مخاطبان و لیاتنرهای لیاتنرهای زیادی دارند.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه های جم تی وی

ساعت و زمان پخش سریال آنوپاما

  • زمان شروع سریال آنوپاما
ساعت و زمان پخش سریال آنوپاما

آنوپاما که برای بزرگ کردن خانواده طلبی ها و خانواده های جدا می شوند، تلاش می کنند، وقتی نمی توانند برای فداکاری و آزمایش های خود کسب کنند، احساس ناراحتی می کنند. سپس تصمیم می گیرد با شرایط خود زندگی کند. سریال آنوپاما از بیستم اسفند ماه قرار است از شبکه جم بالیود پخش شود.

ساعت و زمان پخش سریال آنوپاما
زمان شروع سریال آنوپاما

زمان شروع سریال آنوپاما

آنوپاما یک زن گجراتی است که زندگی خود را وقف همسر، فرزندان و خانواده خود کرده است. اما او تعمق آن را دریافت نمی کند. او دوباره ظاهر می شود زیرا یک زن خانه دار است و یا تحصیلات خود را تکمیل نمی کند. .

علیرغم مثال بهترین دوستش دویکا و شوهر کاویا آنیرود، آنوپاما باورش را می کند و به اناراج ایمان می دهد. در بیستین سالگرد ازدواجش، وقتی نزدیک آنوپاما و اناراج و کاویا را می‌کند، او را سرکوب می‌کند. .

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا