اخبار روز سینما

زمان پخش فصل 2 سریال ترکی خیاط از نتفلیکس با بازی Chataa Olusoi

اولسوی پس از همکاری با نتفلیکس در Paper Lives و Hakan’s Protector، در سریال Tailor بازی کرد. زمان پخش فصل 2 سریال ترکی خیاط توسط نتفلیکس مشخص شده است.

زمان پخش فصل 2 سریال ترکی خیاط

اولین پیشروی سریال خیاط با بازی چاتای اولسوی به تازگی منتشر شده است. چتای اولسوی و صالح بادامجی (بازیگر فصل اول و آخر.) نقش های اصلی خیاط سریال نتفلیکس بازی میکنند چاتای اولسوی در سریال خیاط (ترزی) نقش یک پیام را ایفا می کند.

مربای کرجی او کارگردانی سریال خیاط از نتفلیکس را بر عهده دارد. رانا مامتلی اوغلو و بکیر باران سیتکی فیلمنامه نویسان این سریال هستند. فصل اول سریال اینترنتی «خیاط» از ۲۲ اردیبهشت ماه ماه روی پلتفرم نتفلیکس پخش خواهد شد.

تاریخ انتشار سریال خیاط : 12 می در نتفلیکس

تاریخ انتشار فصل دوم سریال خیاط. : 6 مرداد

Chaatay Olsoy در سریال خیاط

این پیام در مورد خیاطی است که هنگام دوختن لباس عروس عاشق عروس می شود و به ماجراجویی می پردازد.

بازیگران سریال ترکی خیاط

  • چاتای اولسوی در نقش پم
  • صالح بادمجی در نقش دیمیتری
  • شفانور گل در نقش اوسوت
  • اولگون شیمشک در نقش مصطفی
  • براک توزوناتاچ در نقش جمره

انگین شنکان، اوریم آلاسیا و آژه سوکان دیگر بازیگران سریال ترکی خیاط هستند.

تاریخ انتشار سریال خیاط : 12 می در نتفلیکس

تاریخ انتشار فصل دوم سریال خیاط. : 6 مرداد

بازیگران سریال ترکی خیاط
بازیگران سریال ترکی خیاط

هنوز سریال Sastre با تمام جزئیاتش منتشر نشده بود که خبر شروع فیلمبرداری سریال کبری منتشر شد. در این سریال Chaatay Olsoy، Aslihan Malbora، Ahmed Mumtaz Tailan و… به ایفای نقش پرداخته اند. خلاصه سری کبرا در زیر می خوانید:

گوخان که در کوچه و پس کوچه های استانبول زندگی می کند برای ازدواج با عشقش جان خود را به خطر می اندازد. شخصی به نام کبری در یک گروه مجازی به گوکوهان پیام می دهد و این پیام ها زندگی او را زیر و رو می کند.
کبرا به گوکوهان اطلاعات و هشدارهایی در مورد رویدادهای غیرمنتظره می دهد که هیچ کس از آنها اطلاعی ندارد. با گذشت زمان، این پیام ها به راهی تبدیل می شوند که گوکوهان معتقد است برای آن انتخاب شده است. گوخان در این سفر طرفداران و دشمنانی خواهد داشت.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا