اخبار روز سینما

اولین تریلر رسمی بازی Meg 2: The Trench منتشر شد

شازم! Fury of the Gods منتشر شد: دنباله فیلم پرفروش همانطور که احتمالا می دانید شازم (shazam 2019) با نام شازم! خشم خدایان (Shazam! Fury of the Gods 2023) به کارگردانی «دیوید اف سندبرگ» است و قرار است تا مدتی دیگر اکران خود را آغاز کند و پوسترهای شخصیت های این فیلم به تازگی منتشر شده است که در آخر هفته این فیلم را مشاهده می کنید. مشاهده مقاله

در قسمت دوم این فیلم که چند سال بعد داستان فیلم اول را روایت می کند، خواهیم دید که خانواده بیلی با هم همکاری می کنند تا از نابودی دنیا توسط «دختران اطلس» جلوگیری کنند. برای این کار باید برای صلح با خدایان سفر کنند.

در پوسترهای جدید، چهار شخصیت اصلی فیلم، «شزم» با بازی «زاکاری لوی»، «کالوسو» با بازی «لوسی لیو»، «هسپریدس» با بازی «هلن میرن» و «آنته آ» با بازی «ریچل». زیگلر» می بینیم که همه آماده نبرد هستند و به هم نگاه می کنند.

همچنین لازم به ذکر است که مدتی پیش دومین تریلر رسمی این فیلم منتشر شد که در ادامه مشاهده می کنید اینجا چشم انداز

از بازیگران این فیلم می توان به «زاکاری لی وای»، «آشر آنجل»، «دواین جانسون»، «جک دیلن گریزر»، «آدام برودی»، «کریس فولتون»، «میشل برت»، «جیمن هانسو»، «یان چن» و «راس باتلر».

این فیلم در تاریخ 17 مارس 2023 در سینماها اکران خواهد شد.

برای بزرگنمایی روی تصاویر کلیک کنید:

اولین تریلر رسمی بازی Meg 2: The Trench منتشر شد اولین تریلر رسمی بازی Meg 2: The Trench منتشر شد اولین تریلر رسمی بازی Meg 2: The Trench منتشر شد

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا