اخبار روز سینما

زمان پخش سریال خشکزار از شبکه ام بی سی پرشیا + [تکرار]

زمان پخش سریال خشکزار از شبکه ام بی سی پرشیا (با دوبله فارسی) مشخص شد. این سریال جایگزین سریال برزیلی خانواده است و هر روز ساعت 15 پخش خواهد شد.

زمان پخش سریال خشکزار

سریال خشکزار کی نشون میده ؟ سریال خشکزار ام بی سی پرشیا درباره پرونده اجساد مرداب است و به تازگی از شبکه mbc با دوبله فارسی نمایش داده مٌ‌،. برای کسانی که طرفدار این سریال هستند و می‌پرسند سریال کیشون میده نوشته شده است.

روز پخش سریال خشکزار : شنبه تا چهارشنبه

ساعت پخش سریال خشکزار : ساعت ۱۵:۰۰

تکرار سریال خشکزار mbc : روز بعد از پخش اصلی، ساعات ۰۶:۳۰ صبح

بیشتر بخوانید:

جدول پخش برنامه های شبکه MBC Persia (ام بی سی پرشیا)

جدول پخش شبکه های جم تی وی

سریال خشکزار ام بی سی پرشیا

ام‌بی‌سی پرشیا (به انگلیسی: MBC Persia) شبکه تلویزیونی فارسی‌زبان می‌شود که فیلم‌ها را با اصلی و زیرنویس فارسی و متنوع با ژانرهای کمدی و اکشن و درام و ترسناک ترسناک و رمانتیک رمانتیک جهانی را با پخش فارسی پخش کنند.

برنامه های اختصاصی این شبکه شامل صدای برتر، چند شنبه با سینا، پرشیاز گات تلنات و ڴ. این شبکه بعد از وقفه طولانی ۶ اکتبر ۲۰۱۸ به عرصه تلویزیون بازگشت.

شبکه نو پرشیا را می‌توان در ماهواره یاه‌ست (Yahsat 1a) فرانسه ۱۱۹۹۶، عمودی عمودی (عمودی)، ارزیابی تصحیح خطا/۶ و ارزیابی سمبل ۲۷۵۰۰ و می‌توان در سامانه ماهواره‌ای یوتلست ۷ ۷ ۷ ۷۷ یوتلست یوتلست یوتلست یوتلست یوتلست یوتلست یوتلست. یوتلست یوتلست یوتلست یوتلست در ماهواره های ماهواره ای ماهواره در در و می توانم می توانم و ۲۷۵۰۰ ۲۷۵۰۰ ۲۷۵۰۰ ۲۷۵۰۰ ۲۷۵۰۰ ۲۷۵۰۰ ۲۷۵۰۰ ۲۷۵۰۰ سمبل ۲۷۵۰۰ ۲۷۵۰۰ ۲۷۵۰۰ ۲۷۵۰۰ ۲۷۵۰۰ ۲۷۵۰۰ ۲۷۵۰۰ ۲۷۵۰۰ ۲۷۵۰۰ ۲۷۵۰۰ ۲۷۵۰۰ ۲۷۵۰۰ ۲۷۵۰۰.

روز پخش سریال خشکزار : شنبه تا چهارشنبه

ساعت پخش سریال خشکزار : ساعت ۱۵:۰۰

تکرار سریال خشکزار mbc : روز بعد از پخش اصلی، ساعات ۰۶:۳۰ صبح

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا