اخبار روز

زمان بندی صدور کارت سوخت تغییر کرد.


به گزارش مانیبان، جعفر سالاری نسب درباره اطلاعیه شرکت تحقیق و توسعه ناجی مبنی بر تحویل 10 روزه کارت سوخت خودرو، اظهار داشت: با توجه به جزیره ای بودن اطلاعات مورد نیاز برای تولید کارت سوخت (شرکت تحقیق و توسعه ناجی). ، نفت و پست)، زمان صدور و تولید کارت سوخت مدت زیادی به طول انجامید. از این رو شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تصمیم گرفته است با ایجاد زیرساخت های لازم برای راه اندازی سامانه ثبت درخواست اینترنتی کارت سوخت با همکاری شرکت های مذکور، فرآیند تولید کارت سوخت هوشمند را کوتاه کند.

وی افزود: این امر مستلزم همکاری بی قید و شرط برای ارائه اطلاعات خودرو لازم برای ثبت درخواست و تولید کارت سوخت از طریق شرکت تحقیق و توسعه ناجی است.

وی تصریح کرد: در صورت اجرا و حذف فرآیندهای سنتی و یکپارچه شدن فرآیندها، قطعا کارت سوخت مردم و تحویل به موقع بسته ها توسط شرکت پست در کمتر از 10 روز به دست متقاضیان می رسد، زیرا زمان تحویل تولید کارت سوخت توسط شرکت پست شرکت ملی پخش محصولات نفتی بیش از 48 ساعت زمان نمی برد و از طرفی با سیستمی شدن فرآیندها شمارنده پوزیشن های معلق صفر می شود و خود متقاضی می تواند روند درخواست را رصد و پیگیری کند. ، کارت سوخت را در هر زمان از طریق همین سامانه تولید و ارسال کنید.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان اینکه الزام استفاده از کارت سوخت شخصی در جایگاه های خدمات در قانون بودجه 1402 که در قانون بودجه سال جاری نیز تکرار شده است، گفت: لازم است شرایطی برای کوتاه شدن فرآیند ایجاد شود. وی درباره صدور کارت سوخت اظهار کرد: درخواست ما کمک به مردم در استفاده از کارت سوخت شخصی است. زیرا کارت های موقعیت مکانی برای استفاده در مواقع اضطراری در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان اینکه طبق بحث های انجام شده مشکل خاصی در زمینه صدور کارت سوخت و با همکاری ناجا تا نصف وجود ندارد، اظهار داشت: با توجه به این موضوع که ناجا باید به زودی کارت سوخت صادر شود. اردیبهشت ماه امسال این سامانه فعال و زمان تولید کارت سوخت کاهش می یابد، گفت: برخی از مالکان خودرو در حال حاضر کارت سوخت ندارند و درخواست ما این است که این افراد نیز اقدامات لازم را برای درخواست صدور سوخت انجام دهند. کارت ها

وی با تاکید بر اینکه اجرای این طرح ربطی به تغییر نرخ بنزین یا تغییر نرخ بنزین ندارد و طبق قانون مالکان خودرو تنها می توانند از کارت های شخصی خود استفاده کنند، گفت: هر کارت سوخت حاوی 60 لیتر بنزین است. بنزین 1500 تومان و بنزین 100 لیتر. کارمزد دوم به کارت های سوخت ماهیانه واریز می شود که مبلغ 1500 تومان است که می توان آن را تا شش ماه روی کارت سوخت مردم ذخیره کرد ضمن اینکه کارت سوخت اضطراری جایگاه ها همچنان وجود خواهد داشت.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا