اخبار روز سینما

رضا پهلوی ویدئوی بی بی سی را افشا کرد

به تازگی رضا پهلوی ویدئوی بی بی سی را افشا کرد توجه زیادی را به خود جلب کرده است. می توانید ادامه دهید فیلم افشاگری رضا پهلوی توسط بی بی سی آن را بررسی کنید.

روز شنبه 25 بهمن 1401 جمعی از ایرانیان در آمریکا گرد هم آمدند و سخنران این مراسم رضا پهلوی بود. در این مراسم رضا پهلوی با سخنان خود جنجال زیادی به پا کرد. با ما باشید تا بتوانید رضا پهلوی ویدئوی بی بی سی را افشا کرد آن را بررسی کنید.

رضا پهلوی ویدئوی بی بی سی را افشا کرد

رضا پهلوی ویدئوی بی بی سی را افشا کرد

به گزارش وب سایت بی بی سی، جدای از عدم تسلط او در گفتار و لکنت زبان، نکته جالب توجه در اینجا این است که او حتی ابتدایی ترین اطلاعات تاریخی را نیز در اختیار ندارد. وی تاکید کرد: توماس جفرسون، یکی از بنیانگذاران آمریکا و نویسنده اعلامیه استقلال این کشور، از نامه کوروش کبیر برای تنظیم قوانین ایالات متحده الهام گرفته است.

بیشتر بخوانید:

ویدئوی جنجالی فریبرز عرب نیا و رضا پهلوی [فیلم گفت و گو]

این در حالی است که کوروش منشور در مارس 1879 کشف شد و توماس جفرسون در ژوئیه 1826 درگذشت. یکی دیگر از جنبه های تظاهرات ضد انقلاب، انتشار عکسی از پرویز ثابتی، رئیس شکنجه گر معروف ساواک بود که برای اولین بار به نمایش عمومی درآمد. پس از انقلاب و واکنش های بسیاری را در فضای مجازی برانگیخت.

رضا پهلوی فیلم بی بی سی را افشا کرد

در زیر فیلم لو رفتن رضا پهلوی توسط بی بی سی را مشاهده می کنید:

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی صرفاً به منظور اطلاع رسانی منتشر می شود و نظرات بیان شده در آن لزوماً منعکس کننده نظر رسانه های خبری است. فیگر این نیست.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا