اخبار روز سینما

ببینید: عکس دیده نشده اندی و علی دایی در کنار هم!

به تازگی عکس دیده نشده اندی و علی دایی باعث جنجال شد در محتوا عکس اندی و علی دایی در کنار هم عکس اندی و علی دایی در کنار هم دیدن.

به تازگی عکسی نوستالژیک قدیمی از اندی در کنار علی دایی منتشر شده است. در آینده با ما همراه باشید عکس قدیمی اندی و علی دایی با یکدیگر آن را بررسی کنید. آندرانیک مادیان متولد 11 اردیبهشت ماه 1337 در تهران خواننده است. او فارغ التحصیل رشته موسیقی و تنظیم موسیقی از آمریکا است. او در یک خانواده مسیحی در محله ویلای تهران به دنیا آمد، اما در مجیدیه بزرگ شد و تجربه یک ازدواج موفق را دارد.

عکس دیده نشده اندی و علی دایی

عکس قدیمی اندی و علی دایی را در زیر ببینید

تصویری بسیار جالب و منتشر نشده از اندی خواننده لس آنجلسی در کنار علی دایی و مهدوی کیا در فضای مجازی بازتاب زیادی داشت. علی دایی متولد 23 بهمن 1348 در اردبیل بازیکن و مربی فوتبال است. وی فارغ التحصیل لیسانس متالورژی از دانشگاه صنعتی شریف و فوق لیسانس تربیت بدنی و دکترای جامعه شناسی ورزشی از دانشگاه آزاد است. او با قد 192 سانتی متر و وزن 88 کیلوگرم “فوروارد” بود.

بیشتر بخوانید:

عکس: ماجرای جنجالی بهنوش بختیاری برای علی دایی

علی دایی به عنوان فرزند سوم خانواده در اردبیل به دنیا آمد، وی دارای چهار برادر به نام های «عبدالله»، «محمد»، «حسن» و «حسین» است که تنها خواهرش در پانزدهمین روز زندگی اش بر اثر بیماری درگذشت. پدرش راننده کامیون و مادرش خانه دار است.

عکس اندی و علی دایی در کنار هم

عکس اندی و علی دایی را در زیر می بینید:

عکس دیده نشده اندی و علی دایی
عکس قدیمی اندی و علی دایی کنار هم

بیشتر بخوانید:

برای خواندن اخبار مربوط به چهره ها بر اساس دسته بندی اخبار سلبریتی ها و اخبار هنرمندان ترکیه ببینید نظرتون رو در مورد این خبر حتما کامنت کنید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا