اخبار ارز دیجیتال

رتبه بندی بازار و کاهش قیمت رمزارزها به صرافی کوینبیس!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در ایام گذشته شکایات زیادی از طرف نهادهای نظارتی ایالات متحده علیه صرافی‌ها صادر شد و مدیر ارشد این صرافی به دامپینگ میلیون‌ها کاربر برای جلوگیری از ضرر در آسیب‌های داخلی صرافی شد.
صرافی بزرگ کوین‌بیس دچار مشکلاتی می‌شود که ممکن است آینده این صرافی را ببیند. مدیران اصلی این پرونده برایان آرمسترانگ (برایان آرمسترانگ)، مدیر اجرایی کوین‌بیس و مارک آندر سن (Marc Andreessen)، عضو هیئت‌مدیره صرافی Coinbase هستند. در این شکایت ذکر شده که مدیران این پلتفرم با استفاده از داده های داخلی از ضرر یک میلیارد دلاری جلوگیری کرده اند. این اتفاق در سال ۲۰۲۱ رخ داد.

رتبه بندی بازار و کاهش قیمت رمزارزها به صرافی کوینبیس!۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، 500 میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!



ثبت نام

فردی که پشت این شکایت است، آدام گرابسکی (Adam Grabski) نام دارد. او ادعا می‌کند که مدیران این صرافی با دستکاری اطلاعات و گزارش‌های سه ماهه باعث از رفتن به خوش‌بینی در بازار و در نتیجه کاهش قیمت‌ها هستند. قبل از کاهش قیمت‌ها، صرافی کوین بیس حدود 2.9 میلیارد دلار از سهامش را فروخته است تا بدین ترتیب مراحل قبلی را جبران کند. در این ارزش بازار کوین بیس بیش از 37 دلار دلار کاهش یافته است.
صرافی Coinbase شکایت گرابسکی را ادعایی بی‌اساس خوانده است. مدیران این صرافی با انتشار بیانیه‌ای در بلومبرگ، از عملکرد خود دفاع کرده‌اند. یک ماه پیش نیز کمسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا (SEC) اخطاری در فهرست فهرست و برخی دارایی ها برای این صرافی پرحاشیه ارسال کرده بود. حالا به نظر می‌رسد تنش‌های بین کوین‌بیس و نهادهای نظارتی بیش از پیش افزا یش یافته است.


منبع

کریپتو پوتیتو

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا