اخبار روز سینما

ادعای جنجالی مرد نیجریه‌ای؛ این ۶ زن باردار، فرزندان من را باردار هستند!

عکس مرد جنجالی را ببینید که با حضور همزمان شش زن باردارش به عروسی یک بازیگر، همه را شوکه کرد.

یکی از چهره های اجتماعی نیجریه به نام مایک ازنوالی که به تازگی با نام «مایک زیبا» شناخته می شود، پس از شرکت در مراسم عروسی یکی از سلبریتی های این کشور به همراه شش زن باردار و ادعای این که این زن همه فرزندش را باردار است، همه را شوکه کرد. و به موضوعی بحث برانگیز تبدیل شد.

به گزارش پی ام آپ، پریتی مایک که این زنان را «مادران شش فرزندش» می‌خواند، عکسی از خود در این عروسی با کت و شلوار صورتی در کنار شش زن با لباس‌های ماکسی نقره‌ای یا لباس‌های روکش نقره‌ای دارد. به اشتراک گذاشت که همه لباس هایشان به نوعی شکم باردارشان را بیشتر نمایان می کند.

مایک زیبا و زنانش به طور همزمان باردار هستند

علاوه بر این عکس، مالک کلوپ شبانه نیجریه ای در لاگوس (شهر بندری و پایتخت سابق نیجریه) ویدئویی از خود در جشن عروسی به اشتراک گذاشت و به نوبت دست هایش را روی شکم همسرانش گذاشت.

عروسی مذکور جشن ازدواج یکی از بازیگران نیجریه ای به نام ویلیامز اوچمبا با همسرش برونلا اسکار بود.

 

 

ادعای جنجالی مرد نیجریه‌ای؛ این ۶ زن باردار، فرزندان من را باردار هستند!

مرد جنجالی نیجریه با شش زن باردار

یک چهره جنجالی در نیجریه با انتشار عکس خود با شش زن باردار، دوباره برای فالوورهایش جنجال آفرین شد. البته این بار نیست که این فرد جنجالی نیجریه برای فالوورهاش با عکس‌ها و پست‌های جدیدش سوژه حیرت می‌شود و احتمالاً آخرین بار نیز نخواهد بود. او سال گذشته عکسی از خود با پنج عروس در اینستاگرام منتشر کرده بود و از رویای خود برای ازدواج با دو نامزد سابقش خبر داده بود. البته این بار سه دختر مورد علاقه کنونی او در عکس با او حضور دارند. در متن پست، این فرد نوشته بود:

ادعای جنجالی مرد نیجریه‌ای؛ این ۶ زن باردار، فرزندان من را باردار هستند!

عکس مرد جنجالی با یکی از استایل های خاصش در اینستاگرام

“همه ما رویاها و فانتزی‌هایی در ذهن خود داریم… من هم طبق برخی از فانتزی‌هایم زندگی کردم… ولی یکی از رویاهای همیشگی من ازدواج با پنج زن خاص در زندگی ام است که دو نفر از آن‌ها نامزد‌های سابق من بودند و سه نفر دیگر دختران مورد علاقه کنونی من هستند. همه آن‌ها به نوعی برای من خاص هستند. سوال این است که مردان واقعاً چه می‌خواهند؟ دست‌کم من راضی به این فرصت هستم که توانستم توهم ذهنی خود را به زبان بیاورم!”

ادعای جنجالی مرد نیجریه‌ای؛ این ۶ زن باردار، فرزندان من را باردار هستند!

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا