اخبار روز سینما

دونالد گلاور یک انیمه خواهد ساخت

اخیراً گزارشی رسمی به دنبال این اتفاقات منتشر شده و حاکی از وقوع آن در آینده است. دونالد گلاور او یک انیمه خواهد ساخت.

«دونالد گلاور» هنرمند مشهور و پرمشغله آمریکایی قصد دارد به همراه کمدین «زاک فاکس» انیمه جدیدی بسازد. این موضوع نشان داد که واقعیت دنیای انیمه برای «هالیوود» درک شده و باعث شد شرکت های مختلفی وارد این صنعت شوند.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


ساخته شده توسط دونالد گلاور به یک انیمیشن

«دونالد گلاور» و «همکاری»زک فاکس» تایید شده در مصاحبه اخیر؛ اما این انیمه هنوز در ابتدای راه نیست و باید ببینیم چه اتفاقی می افتد. از آنجایی که هر دو هنرمند کاملاً مشهور هستند، انتظار می رود این انیمیشن جدید کمدی محور باشد. علاوه بر این، با ورود ستاره های هالیوودی مانند «مایکل بی جردن» به این صنعت، دیگر محدودیتی وجود ندارد.

دونالد گلاور

در کنار این پروژه انیمه، «دونالد گلاور» مشغول تولید آلبوم موسیقی خود و بازی در سریال ها و فیلم های تلویزیونی دیگر است. او همچنین در فیلم بیوگرافی 21 Suej ظاهر می شود. باید ببینیم انیمه ای که او تولید خواهد کرد چگونه خواهد بود و چگونه نظر بینندگان و منتقدان را به خود جلب می کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد دونالد گلاور چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

منبع: کتاب کمیک

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا