عمومی

دلیل استفاده از سرور مجازی امارات چیست؟

دلیل استفاده از سرور مجازی امارات چیست؟

در زمان خرید سرور مجازی احتمالا این سوال را دارید که چرا سرور مجازی امارات بخریم؟ برای پاسخ به این پرسش، از شما یک سوال می پرسیم: چرا سرور مجازی امارات نخرید؟ مزایایی که در سرور مجازی امارات است، در هیچ سرور مجازی دیگری نیست! اما داریم در مورد چه مزایایی صحبت می کنیم؟ این مزایا به قدری زیاد است که نیاز است در این مقاله مفصل درباره اش صحبت کنیم. پس اگر قصد خرید سرور مجازی دارید، تا انتها همراه ما باشید.

انتخاب لوکیشن سرور مجازی از چه نظر اهمیت دارد؟

شاید چندان به نظرتان با اهمیت نرسد که سرور مجازی امارات بخرید یا آمریکا؛ اما ما می خواهیم در اینجا به صورت مفصل به این پرسش پاسخ دهیم که چرا انتخاب لوکیشن سرور مجازی اهمیت دارد؟

سرعت سایت، فاکتور تاثیر پذیر لوکیشن

سرعت سایت اولین فاکتوری است که از لوکیشن تاثیر می گیرد. اما بین سرعت سایت و لوکیشن سرور مجازی چه ارتباطی وجود دارد؟ ساده ترین توضیحی که می توانیم بدهیم، این است که هر اندازه دیتاسنتر سرور مجازی شما از نظر مسافت نزدیک تر باشد، به همان میزان سایت شما از سرعت بالاتری برخوردار خواهد شد.

از آن جایی که امارات از نظر مسافت به ما نزدیک است، به همین دلیل سرعت بالاتری هم خواهید داشت.

حریم خصوصی و امنیت

مزیت دیگری که سرور مجازی امارات دارد، این است که به حریم خصوصی کاربرانش احترام می گذارد و حافظ آن هاست. برخی از دیتاسنترها اطلاعات کاربرانشان را رصد می کنند و روی آن ها نظارت کامل دارند؛ در صورتی که در دیتاسنترهای امارات چنین چیزی وجود ندارد و شما می توانید با خیال راحت و بدون ترس از رصد داده هایتان، اطلاعات خودتان را در سرور مجازی امارات ذخیره کنید.

توسعه و بهتر شدن سئو سایت

برخی دیتاسنترها از سخت افزارهای بروزتر و قدرتمندتری برای سرورهایشان استفاده می کنند که این موضوع سبب می شود سرعت شما سرعت بالاتری داشته باشند. هر اندازه که سرعت سایت شما بالاتر باشد، به همان میزان هم تجربه کاربری بهتری فراهم می شود. از آن جایی که گوگل به تجربه کاربری اهمیت زیادی می دهد، به همین دلیل سئو سایت شما بهبود میابد و در جایگاه بالاتر رتبه بندی سایت قرار می گیرید.

دلیل استفاده از سرور مجازی امارات چیست؟

تا اینجای مقاله در مورد اهمیت لوکیشن سرور مجازی صحبت کردیم؛ اما الان می خواهیم بررسی کنیم که چرا سرور مجازی امارات بگیریم؟

دلیل استفاده از سرور مجازی امارات چیست؟

IP شما، IP امارات خواهد بود

IP ایرانیان در سایت های زیادی مسدود شده است؛ به این معنا که ایرانیان نمی توانند در بسیاری از سایت ها حساب داشته باشند. یکی از مشکلاتی که وجود دارد، پیش روی افرادی است که در زمینه تجارت الکترونیک و هوش مصنوعی فعالیت می کنند؛ برای مثال این افراد نمی توانند از سایت هایی مانند amazon.com یا Amazone website services استفاده کنند.

مشکل دیگر سر راه تریدر ها است. افرادی که در دنیای کریپتوکارنسی یا بایننس فعالیت دارند، با IP ایران نمی توانند در این سایت ها حساب باز کنند. بنابراین نیاز به IP خارجی دارند. سرور مجازی امارات با قرار دادن IP ثابت این کشور در اختیار شما، این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که بتوانید بدون دردسر در این سایت ها اکانت داشته باشید.

آپتایم بالا

یکی دیگر از مزیت هایی که سرور مجازی امارات دارد، این است که از آپتایم بالایی برخوردار است و نیاز شما برای داشتن یک سرور پایدار، رفع می کند.

حساب پی پال افتتاح کنید

برای آن که بتوانید تراکنش های بین المللی خودتان را انجام دهید، نیاز به یک IP خارجی دارید تا به کمک ایجاد یک حساب پی پال، تراکنش های مالی خودتان را انجام دهید. زمانی که سرور مجازی امارات را خریداری می کنید، IP این کشور هم در اختیار شما قرار داده می شود که می توانید درست مانند شهروند این کشور، تراکنش های مالی خودتان را انجام دهید و بدون ترس از مسدود شدن حسابتان و بلوکه شدن حسابتان، تراکنش انجام دهید.

اما در نظر داشته باشید که اگر بخواهید از IP موردنظرتان استفاده کنید، باید به صورت ماهیانه سرور مجازی خودتان را تمدید کنید. در صورت عدم تمدید IP موردنظر شما از دسترس شما خارج می شود و این کار سبب می شود که به دلیل تغییر مجدد IP، حسابتان مسدود شود.

می توانید به راحتی مانند شهروند اماراتی درامد دلاری کسب کنید

سایت های مختلف کاریابی فریلنسری هستند که شما می توانید در آن ها عضو شوید و به صورت دورکاری، پروژه دریافت کنید و درامد کسب کنید. تا اینجا همه چیز به نظر جذاب می رسد؛ اما نکته ای که وجود دارد، این است که بسیاری از این سایت ها، IP ایرانیان را مسدود کرده اند و به دلیل تحریم هایی که برای ایرانیان وجود دارد، از ارائه پروژه به ایرانیان خودداری می کنند. اما شما می توانید با خرید یک سرور مجازی امارات، درست مانند یک شهروند امارات، در این سایت ها فعالیت کنید و پروژه دریافت کنید و درامد دلاری کسب کنید.

سخن آخر

هر انتخاب اشتباه در مورد سرور مجازی می تواند شما را از خریدتان ناامید کند. این انتخاب اشتباه می تواند لوکیشن باشد. اگر لوکیشن شما متناسب با نیاز و کسب و کار شما باشد، در اینصورت کارایی که خواهد داشت، چندین برابر خواهد بود.

به جز توجه کردن به لوکیشن، نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، سخت افزار سرور مجازی شماست. برخورداری از یک سخت افزار بروز و آپدیت سبب می شود که سرورتان علاوه بر سرعت، کیفیت و کارایی بالایی هم داشته باشد.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، این است که به هر سرور مجازی امارات اعتماد نکنید. بسیاری از ارائه دهندگان وجود دارند که برای ارائه ارزان تر سرور مجازی، از دیتاسنترهایی سرور ارائه می دهند که از سخت افزارهای دست دوم یا استوک استفاده می کنند. در این صورت با وجود داشتن یک سرور مجازی امارات، از خریدتان رضایت نخواهید داشت. به همین خاطر است که توصیه می کنیم حتما از یک ارائه دهنده معتبر سرور مجازی امارات خریداری کنید.

یکی از ارائه دهندگان معتبر، آسام سرور است که علاوه بر داشتن قیمت مناسب، از بهترین خدمات پس از فروش برخوردار هستند؛ برای مثال پشتیبانی 24 ساعته در تمام روزهای هفته و گارانتی عودت وجه! آسام سرور موفق به کسب بالاترین میزان رضایت مشتریان شده است و با داشتن نماد اعتماد الکترونیک و مجوزهای دیگر، یکی از معتبرترین ارائه دهندگان به شمار می رود. توصیه ما این است در صورتی که قصد خرید سرور مجازی امارات را دارید، حتما به این سایت سر بزنید.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا