اخبار روز سینما

مراسم خاکسپاری بهاره حسینی صحنه منشی سینما و تلویزیون [+عکس]

بهاره حسینی به خاک سپرده شد. این خبر دل کاربران و اهالی سینما را به درد آورد. برای دیدن تصاویر دردناک مراسم خاکسپاری بهاره حسینی همراه پی ام آپلود باشید.

تشییع پیکر بهاره حسینی در روز 6 اردیبهشت انجام شد. تصاویری از تشییع جنازه منشی صحنه صدا و سیما در رسانه باعث ناراحتی اهالی سینما و تلویزیون شد. تصاویری از مراسم به خاک سپردن هنرمند سینما و تلویزون در اینستاگرام منتشر شده است. جهت تماشای تصاویر مراسم خاکسپاری بهاره حسینی همراه باشید.

ویدئو: علت فوت بهاره حسینی منشی سینما و ماجرای به کما رفتن خواهرش [+تصاویر او با هنرمندان]

مراسم خاکسپاری بهاره حسینی صحنه منشی سینما و تلویزیون

تصاویری از به خاک سپردن بهاره حسینی

بهاره حسینی منشی صحنه سینمای ایران که به دلیل عوارض سرطان مدتی در کما بود به دیار باقی شتافت. طی خبری دیروز منتشر شد، لادن کسرایی از این صحنه سینما خبر را تایید کرد و گفت که تا او در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شده بسپرند.

سید جلال موسوی شاعر پیشکسوت شهر قزوین درگذشت [+بیوگرافی و علت فوت]

بهاره حسینی در فروردین ماه سال ۱۳۵۹ متولد شد و در اوایل دهه چهارم زندگی‌اش درگذشت. مراسم خاکسپاری بهاره حسینی چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰:۳۰ در قطعه هنرمندان بهشت ​​زهرا برگزار شد.

سریال‌های «دل»، «رحمان ۱۴۰۰»، «سیب ترش» و… از جمله‌های فیلم‌ها و سریال‌هایی بود که او به نوان منشی در کارنامه هنری خود دارد.

تصاویری از درگذشت بهاره حسنی و خاکسپاری وی

مراسم خاکسپاری بهاره حسینی صحنه منشی سینما و تلویزیون [+عکس]

بهاره حسینی علاوه بر فعالیت هنری در زمینه بازیگری و منشی صحنه یک سالن زیبای در منطقه نیاوران است. فیلم دلدادگان با نام پیشین پاهای بی قرار نام مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگ ردانی منوچهر هادی تهیه کننده ایرج محمدی بود که خانم حسینی به عنوان منشی صحنه حضور داشت.

احسان معراجی فر خبرنگار صدا و سیما درگذشت! [+علت فوت و بیوگرافی]

ساخت این سریال در تابستان 1396 انجام شد و قرار بود این سریال بعد از تولید از شبکه پنج سیما نمایش داده شود اما بعد از مدتی این تصمیم تغییر داده شد و پخش سریال در شبکه سه سیما انجام شد.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا