اخبار روز سینما

درخواست عجیبی از راندا روزی ستاره سینمایی که می خواست کتک بخورد، شد!

به گزارش پی ام آپ، نمی توان از حضور زنان در دنیای ورزش های رزمی صحبت کرد راندا روزی این جودوکار سابق با سابقه کسب مدال برنز المپیک 2008، با حضور در MMA نامی برای خود دست و پا کرد و با حضور در WWE و البته هالیوود به اوج شهرت رسید.

رسیدن راندا روسی به هالیوود و شهرت را می توان به مهارت های استثنایی و دستاوردهای چشمگیر او در هنرهای رزمی نسبت داد.

درخواستی عجیب از راندا روسی؛ ستاره سینما که می خواست شکست بخورد!

راندا روزی برای اولین بار با این فیلم “بی مصرف ها 3” در پرده نقره ای دیده شد، اما این قسمت هفتم از مجموعه فیلم است. سریع و خشن او بود که او را در بین دوستداران سینما بیشتر به شهرت رساند. در فیلم “سریع و خشن 7” شخصیت راندا که “کارا” اسمش این بود، او صحنه مبارزه تماشایی با همبازی اش میشل رودریگز داشت.

میشل رودریگز در مصاحبه‌ای اعتراف کرد که واقعاً می‌خواست روندا روزی هر کاری که می‌تواند انجام دهد تا این مبارزه واقعی به نظر برسد:

من دنبال چیز دخترانه نبودم، می خواستم واقعی به نظر برسد! من از روندا نمی ترسیدم و اگر قرار بود برای چیزی التماس کنم، واقعاً من را متلاشی می کرد!

درخواستی عجیب از راندا روسی؛ ستاره سینما که می خواست شکست بخورد!

او همچنین چگونه پس از صحنه درگیری مجروح شد. بدترین زن روی کره زمین به شرح زیر است:

در پایان آن سکانس، او دو توده به اندازه یک توپ گلف روی سرش داشت. او مدام مرا به دیوار می زد و من یادم رفت دستم را بالا ببرم چون حواسم نبود مشغول بدلکاری‌ام

در پایان، میشل رودریگز اظهار داشت که دوست دارد روندا را دوباره شکست دهد تا زمانی که احساس “واقعی” کند. او گفت که عاشق کتک خوردن از راندا روزی بود و خودش آن را می‌خواست!

آیا راندا روزی به سریع و خشن بازخواهد گشت؟

روندا روزی اولین و تنها حضور خود را در این فرنچایز محبوب انجام می دهد. سریع و خشن تجربه با فیلم “خشمگین 7” در سال 2015. نقش کارآمداو نقش یک مامور دولتی بسیار ماهر را بازی کرد. روندا فیزیک بدنی و مهارت های جنگی خود را در دنیای سینما نیز به نمایش گذاشت.

درخواستی عجیب از راندا روسی؛ ستاره سینما که می خواست شکست بخورد!

اگرچه قهرمان سابق سبک وزن UFC پس از آن در فیلم های بیشتری بازی کرد، اما هرگز به سری فیلم‌های سریع و خشن بازنگشت. این در حالی است که همکاران سابقش در WWE، جان سینا و دواین جانسون برای آخرین فیلم این مجموعه یعنی Fast X جلوی دوربین رفته اند.

 

برگرفته از رسانه سرخ نیوز

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا