اخبار روز سینما

پوشش عجیب و جنجالی هووی کیم کارداشیان!/عکس

اوه

به نظر می رسد بیانکا سانسوری همسر جدید کانیه وست از شهرت همسرش و حضور مداوم خبرنگاران در زندگی اش خسته شده است! همسر جدید کانیه وست هنگام خروج از هتل هالیوود تمام صورت خود را با روسری پوشانده بود.

اوه

بیانکا 28 ساله با وجود ازدواج با یکی از مشهورترین چهره های جهان، به نظر از شهرت خسته شده است. این طراح به تازگی با یک شال خاکستری چهره خود را از خبرنگاران پنهان کرده است. در عکس های منتشر شده او دست در دست شوهرش در حال خروج از هتلی دیده می شود. در این میان فقط چشمانش از زیر پوشش سرش مشخص بود. بیانکا با یک ژاکت نظامی، شلوار لی و چکمه های مشکی تا بالای زانو پوشیده بود.

اوه

در حالی که شوهرش، 45 ساله، یک تی شرت طرح “برلین” و شلوار جین مشکی پوشیده بود. این اولین بار نیست که بیانکا با پوشاندن صورت خود دیده می شود. او هفته گذشته به همراه کانیه یک تی شرت مشکی پوشید تا چهره خود را پنهان کند.

اوه

کانیه به نوبه خود در سال های اخیر بارها صورت و بدن خود را پوشانده است. این زوج در دی ماه امسال ازدواج کردند. قبل از بیانکا، کانیه از سال 2014 با کیم کارداشیان ازدواج کرده بود. این زوج در سال 2022 از هم جدا شدند.

اوه

شکایت کیم کارداشیان از کانیه وست!

سفر کانیه پس از آن صورت می‌گیرد که همسر سابقش، کیم کارداشیان، در اولین قسمت سریال The Kardashians Hulu به گریه افتاد و او را متهم کرد که شایعه‌ای مبنی بر رابطه او با دریک در طول ازدواجشان ایجاد کرده است.

کیم کارداشیان اخیراً در برنامه تلویزیونی خانوادگی خود، “کارداشیان ها” درباره همسر سابقش صحبت کرده است. او از دردهای روحی و روانی که پس از طلاقش از کانیه متحمل شده صحبت کرده است.

کیم 42 ساله به مادرش کریس جنر می گوید که از رفتار کانیه خسته شده است. کیم در مورد آزار کانیه پس از طلاق گفت: «او علناً مرا به خیانت متهم کرد. “کسی که قرار است بیشتر از همه از من محافظت کند، من را متهم کرده است که در تمام زندگی مشترک با هم رابطه داشته ایم.” این بانوی مشهور نگران آسیب هایی است که رفتار بی پروا شوهر سابقش به فرزندانشان وارد می کند. این زوج سابق دارای 4 فرزند 9 تا 4 ساله هستند.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا