اخبار روز سینما

دانلود تصویرزمینه های خفن از هانده ارچل زیباترین بازیگر زن ترک برای گوشی

دانلود خفن ترین تصویرزمینه های هانده ارچل : جذاب‌ترین زمینه گوشی از بازیگر زیبای زن ترک، هانده ارچل (Hande Erçel) را از نوشتار دانلود کنید.

خفن ترین تصویرزمینه های هانده ارچل

لطفا توجه داشته باشید:

دانلود تصویر زمینه گوشی هاینده ارچل

دانلود تصویر زمینه دوم گوشی هاینده ارچل

دانلود سومین والپیپر Hande Erçel

دانلود تصویر پس زمینه از هانده ارچل

دانلود والپیپرهای جذاب از استایل جین هانده ارچل

لطفا توجه داشته باشید:

بهترین عکس بک گراند از هانده ارچل

عکس بک گراند از هانده ارچل

دانلود والپیپر Hande Erçel

دانلود عکس جذاب از هانده ارچل برای گوشی

دانلود والپیپر هانده ارچل

هانده ارچل کیست؟

Hande Erçel در ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳ در شهر باندیرما به دنیا آمد. پدرش اهل ترکیه و مادرش آلمانی است. هانده پس از کسب عنوان دختر شایسته ترکیه در سال ۲۰۱۲ و همزمان با بازی سریال چکاوک، مدل حرفه ای وارد شد. او در سالی که گذشت به زیباترین زن مسلمان را دریافت کرد.

پدرش اهل ترکیه و مادرش آلمانی است. هانده دارای خواهر به نام غمزه است که سال ۲۰۱۹ ازدواج کرد و در سال ۲۰۱۹ دخترش ایلین ماوی به آمد. اسم ایلین را برای زنده نگه داشتن یاد مادرش بر روی ایلین گذاشته‌اند.

مادر آن‌ها به خاطر بیماری سرطان جان خود را از دست داد. مشکل طبق خواهرزاده هانده ارچل هم درگیر این هست و امیدواریم هر چه زودتر صحت کند. هانده در ۲۰۱۸ در مسابقات زیبایی که برگزار می شود به عنوان زن زیبای جهان و زیباترین زن ترکیه برگزار شد. او با بازی در سریال مدرسه دیوانه (Çılgın Dershane) مورد توجه مردم قرار گرفت. قبل از این سریال، در سریال درخت زندگی (Hayat Ağacı) بازی کرده بود.

هانده بر مدل بازیگری نیز می‌باشد. او در بسیاری از تبلیغات حضور داشته است. کاهش و ایجاد تناسب وزنی هانده، در افزایش زیبایی و شهرت او تأثیر زیادی داشت. یکی از پرطرفدارترین صفحه‌های اینستاگرام ترکیه متعلق به هانده است. او حدود 30 میلیون دنبال کننده دارد.

خفن ترین تصویرزمینه های هانده ارچل

وی با بازی در سریال دختران آفتاب، وارد حرفه بازیگری شد. سپس با ایفای نقش “حیات” در سریال “عشق حرف حالیش نمیشه” به شهرت رسید. آخرین سریالی که در آن حضور داشت، سریال «تو در خانه‌ام را بزن» است.

هانده ارچل در فیلم مست عشق به کارگردانی حسن فتحی هم به ایفای نقش می‌پردازد. در این هانده با بازیگران ایرانی و ترکیه‌ای همبازی است که می‌توانم به پیروزفر، شهاب حسینی، ابراهیم و حسام اشاره کرد.

این فیلم مولانا و شمس تبریزی را روایت و هانده در آن نقش به نام کیمیا را بازی می‌کند. همچنین شهاب حسینی نقش شمس تبریزی و پارسا پیروزفر نقش مولانا را برعهده دارند.

اخبار بیشتر درباره هانده ارچل:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا