اخبار روز سینما

تریلر جدید قسمت سوم فیلم Creed منتشر شد

جدیدترین فیلم «اندرو دامینیک» به نام بلوند (بلوند 2022) اولین نمایش خود را در جشنواره ونیز بعد از فیلم حضار ۱۴ دقیقه فیلم را انجام دادند. اشک های «آنا د آرماس» که در این نقش مریلین مونرو مونرو را بازی می کند هنگام این جریان ها جاری شدند.

«برد پیت» که یکی از تهیه کنندگان این فیلم به همراه د آرمس، اندرو،، آدرین رودی برودی »و« جولیان نیکلسون نیکلسون نیکلسون در مراسم فرش قرمز فیلم حضور داشت و مردم با دیدن آن به وجد وجد. برد پیت که یک ماسک مشکی بر روی صورتش داشت شروع به امضا دادن و سلفی گرفتن با مردم ک. از آنجایی برد پیت در کنفرانس خبری این در اوایل همان روز حضور ونیز از دیدنش بر روی فرش قرمز گیر شد.

این فیلم اساس رمانی به همین نام به نویسندگی جویس کارول اوتس اوتس ساخته شده است و زندگی از کودکی تا ستاره شدنش را به تصویر می کشد. ونیز اولین نمایش جهانی این فیلم بود. چندی پیش از پخش اولین تریلر این طرفداران به لهجه آنا د اعتراض کردند و معتقد بودند که لهجه کوبای خودش را حفظ کرده است. هر چند مدتی بعد از املاک رسمی مونرو از او دفاع کردند.

آنا در مصاحبه ای به تامیز لندن گفت یک سال تمام بر روی اش برای بازی در این نقش کرده است. و همچنین درمورد مشکل بودن و طاقت فرسا بودن این تمرینات گفت.

به نظر می رسد که این فیلم در این جشنواره می تواند شانس داشته باشد مخصوصاً برخی از پیش می کنند که آنا د آرمس ممکن است اسکار بهترین بازیگر زن زن را بابت این فیلم به خانه خانه کند. تا به اینجا این فیلم لقب طولانی ترین تونیز امسال را به خودش اختصاص داده است.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا