اخبار ارز دیجیتال

خودسوزی شیبا در برابر پپه قورباغه!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در گذشته، توکن SHIB روندی افزایشی را آغاز کرده است. زیرا خبر توکن‌سوزی ۲ میلیاردی شیبا در جوامع رمزارزی وایرال شده است. در روزهایی که PEPE به عنوان میم کوینی جدید مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد، به نظر می‌رسد شیبا دوباره می‌تواند به صدر اخبار بازگردد.
در ۲۴ ساعت گذشته ۲.۲۵۹.۵۹۸.۳۷۷ توکن شیبا اینو طی ۶ ترانش ڈارد روند توک نسوزی شد. افزایش 30 هزار درصدی نرخ توکن‌سوزی، عرضه در بازار SHIB را به 574.12 تریلیون کاهش داده است.
یک کیف پول متعلق به Blaze Token حدود ۲ میلیارد توکن شیبا اینو را سوزاند. گروه Blaze Token پیش‌تر متعهد شده بود که توکن SHIB را بسوزاند. به علاوه 5 میلیارد توکن BLZE هم وارد روند توکن‌سوزی شد. اکانت بلیز توکن با انتشار این خبر در توییتر اعلام کرد که این اتفاق تازه ابتدایی راه است!

خودسوزی شیبا در برابر پپه قورباغه!۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، 500 میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!



ثبت نام

مجموعه CultPunks NFT روزهای گذشته است. این مجموعه ۱ درصد از توکن‌هایش را نیز به صندوق ShytoshiKusama برای حمایت از فعالان فعال در حوزه بلوک‌چین ارسال کرد.
توکن پپه (PEPE) در هفته های گذشته تبلیغات و حواشی بسیار زیاد است. حالا از نظر حجم، این میم کوین شیبا اینو و فلوکی (فلوکی) را پشت سر گذاشته است. در چنین وضعیتی جامعه شیبا به دنبال دفاع از جایگاهش به عنوان دومین میم کوین برتر کریپتوکارنسی است.
گرچه قیمت رمزارز پپه در یک هفته قبل از 500 درصد افزایش اما در 22 گذشته، ار زش این توکن حدود 16 درصد کاهش یافته است. در همین مدت قیمت شیبا اینو حدود 1 درصد افزایش پیدا کرده است.


منبع

کوینگیپ

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا