اخبار روز

آغاز به کار شعبه امین بانک ملت در بزرگ‌ترین قطب گازی غرب آسیا

توجه: این خبر با عنوان : آغاز به کار شعبه امین بانک ملت در بزرگ‌ترین قطب گازی غرب آسیا
که اکنون درحال مطالعه آن هستید به نقل از رسانه اقتصاد نوشته شده است

پی ام آپلود- به گزارش روابط عمومی بانک ملت، شعبه امین این بانک با هدف خدمات رسانی هرچه سریعتر به مجموعه شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس با حضور رضا دولت آبادی مدیر عباس اشرف نژاد عضو هیئت مدیره و قائم مقام بانک بانک ملت و محمود امین نژاد مدی رعامل این شرکت بزرگ گازی آغاز به کار کرد.

رضا دولت آبادی بود بانک ملت که به دعوت شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس در صدر هیأتی برای بررسی روند پیشرفت پروژه ملی جمع آوری گازهای مشعلت قه شرق کارون و همچنین بازدید از مجتمع عظیم پالایشگاهی بیدبلند خلیج فارس به خو زستان سفر کرده است. پس از افتتاح شعبه امین، در نشستی با مدیران ارشد این شرکت، شرکت بیدبلند خلیج فارس را افتخاری برای ایران خواند و گفت: تیم مدیریتی این شرکت الگویی نمونه برای اعتماد به ظرفیت های متخصصان و جهادگران داخلی است.

وی با انتخاب محمود امین نژاد شرکت شرکت بیدبلند خلیج فارس به عنوان مد یر نمونه جهادی کشور در سال گذشته، یادآور شد: عظمتکوه بیدبلند خلیج فارس ب ه عنوان بزرگ‌ترین قطب منطقه غرب آسیا مرهون وافر و عشق به آبادانی ایران اسلامی در اوج تحریم‌ها و محدویت‌های بین‌المللی شگفت‌انگیز بزرگی را خلق کردند.
بانک بانک ملت اعلام کرد که حمایت‌های این بانک از شرکت پالایش گاز بیدبلند خلی ج فارس در پیشبرد اهداف و ارزیابی این شرکت شاخص کشور به دلیل اعتماد ایجاد شد ه ازسوی مدیر عامل و مجموعه کارکنان این شرکت، ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: باعث افتخار است که بانک ملت در این بخش‌های بزرگ م لی ایفا می‌کند.
محمود امین نژاد، شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس هم در این مراسم با حضور قدردانی از مدیران و مدیران ارشد بانک ملت در شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس اظهار داشت: حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مجموعه متعهد و پیشرو این بانک ملت، نقطه عطف. و قابل اتکا در پیشبرد و به ثمر نشستن این پروژه عظیم ملی بوده است.

وی اظهار امیدواری کرد که گذشته با افزایی و عوامل اثرگذار فی مابین کت بیدبلند و بانک ملت، فرصت‌ها و افتخارات بیشتر برای کشور در حوزه صنعت نفت ایجاد و باعث افزایش ارزش افزوده و رشد در کشور شود.

شرکت پالایش بیدبلند خلیجفارس از نظر میزان تولید، بزرگ‌ترین اثر جمع‌آوری و فرآوری در تاریخ صنعت نفت ایران و یکی از بزرگ‌ترین پالایشگاه‌های گازی در غرب آسیا است که ظرفیت تولید گاز سالانه ۱۰.۴ میلیون تن، ۱.۵ میلیون تن است. آتان، یک میلیون تن پروپان، 0.5 میلیون تن بوتان، 0.6 میلیون تن میعانات گازی و 0.9 میلیون تن گازی اسیدی را دارد.

آغاز به کار شعبه امین بانک ملت در بزرگ‌ترین قطب گازی غرب آسیا

آغاز به کار شعبه امین بانک ملت در بزرگ‌ترین قطب گازی غرب آسیا

آغاز به کار شعبه امین بانک ملت در بزرگ‌ترین قطب گازی غرب آسیا

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا