اخبار روز

ببینید مجید کیانی در مورد خودروهای جدید تولید شده توسط ارس چه می گوید!

مجید کیانی صبح امروز جمعه در همایش ائمه جماعات استان آذربایجان شرقی در منطقه دیوس آفرین ارس اظهار داشت: منطقه آزاد ارس مایه برکت است. نظام مقدس فرو سرخ ایران متعلق به منطقه و ساکنان آن است که دارای امتیازاتی از جمله مشوق های گمرکی، مالیاتی و امتیازی هستند. زمین که منجر به افزایش تولید، صادرات، استخدام و روند توسعه تسریع می شود.

وی ادامه داد: توسعه جلفا به دلیل قرار گرفتن آن در منطقه آزاد تجاری ارس است رشد نسبت به سایر شهرهای استان بیشتر است به طوری که 8400 میلیون است دلار سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی اجازه اشتغال 19 هزار نفر را داده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از پیوستن 1200 نفر در سال گذشته به استخدام منطقه آزاد ارس خبر داد. نیروی کار شرکت ها و واحدهای تولیدی فعال از سال کار یدی از شهرهای همجوار و شهرهای دیگر استفاده کرده ایم.

وی گفت: در حوزه ساخت و ساز اتفاقات بسیار خوبی مانند زیر بار می افتد. ترافیک رفتن 6 کیلومتر از مسیر جلفا – مرند و افتتاح جاده و پل انجام شده است که آرامش و آسایش را برای ساکنین و گردشگران به ارمغان آورده است.

کیانی با اشاره به انتخاب منطقه آزاد تجاری ارس به عنوان مهمترین مقصد گردشگری شمال غرب کشور توسط وزارت کشور افزود: عيد نوروز امسال شاهد ورودهای زیادی بودیم گردشگران و مسافران عيد نوروز ما در منطقه آزاد آرس بوده ایم.

وی بیان کرد: اقدامات بسیار موثر در حوزه است تحصیلات همانطور که ما سعی کردیم در منطقه آزاد ارس هیچ اتفاقی نیفتاده است مدرسه هیچ ارتباطی وجود ندارد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به اینکه در سال گذشته 6 هزار و 800 میلیارد تومان سرمایه گذاری جدید صورت گرفته است، تاکید کرد: از این میزان 3 هزار و 100 میلیارد تومان انجام شده است. افزایش 13 درصدی حجم تولید و 22 درصدی افزایش ریالی از دیگر رویدادهای مثبت اقتصادی منطقه در سال گذشته است.

وی با اشاره به فعال شدن دو واحد جدید خودروسازی در منطقه آزاد ارس، افزود: یک واحد خودروسازی در ارس فعال بوده و دو واحد جدید خودروسازی به مجموع آن اضافه شده است. خودروسازان منطقه آزاد ارس اضافه شد و امسال شاهد معرفی محصول یکی از واحدهای جدید خودروسازی خواهیم بود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا