اخبار روز سینما

اشاره های معنادار آقای خواننده به «کندال جنر» در آهنگ جدیدش!

طرفداران «بَد بانی» آقای خواننده لاتین سرنخ‌هایی از اشاره‌های او به نامزدش، کندال جنر، پیدا کرده‌اند.

به نظر می رسد که بانی بد در موزیک ویدیوی جدید خود به شریک عاشقانه جدید خود، کندال جنر اشاره کرده است.

از ابتدای سال جاری شایعه رابطه عاشقانه بنیتو اوکازیو معروف به بانی بد و کندال جنر سوپرمدل معروف منتشر شده بود.

حالا طرفداران این زوج معتقدند که این خواننده موزیک ویدیو جدید خود را به این سوپرمدل تقدیم کرده است.

این موزیک ویدیو متعلق به آهنگ «Where She Goes» از بد بانی می‌باشد.

طرفداران این خواننده متقاعد شده اند که او در موزیک ویدیوی جدید خود چندین چیز را در مورد رابطه عاطفی خود با کندال جنر فاش کرده است.

به نظر می رسد این خواننده پورتوریکویی بالاخره رابطه خود با کندال جنر را تایید کرده است.

چند هفته پس از اینکه ادعا شد که این زوج در ماه فوریه رابطه احساسی خود را آغاز کرده‌اند، بَد بانی در یک مصاحبه الهام خود برای این آهنگ را فاش کرد.

خانم مدل الهام بخش آهنگ موفق خواننده!

“یادم هست چند ماه پیش همچین حسی داشتم. من دقیقا در همین حالت بودم. با این آهنگ سعی کردم آن احساسات زیبا را به یاد بیاورم.”

بخشی از متن ترانه می گوید: «به راحتی همه چشم ها به تو می رسد» که می تواند اشاره ای به این واقعیت باشد که کندال جنر به دلیل شهرت بسیار زیادش همیشه در مرکز توجه است. اندازه آهنگ ها مربوط به شعر نبود بلکه مربوط به موزیک ویدیو بود.

در این ویدیو می توانید زنی را با بال های فرشته و لباس سفید ببینید. این لباس شبیه یکی از لباس های کندال جنر در فشن شوی ویکتوریا سیکرت است.

یکی از هواداران در این باره نوشت: ناگفته نماند. اگرچه همه کارداشیان ها برای هالووین اینگونه لباس پوشیده بودند. یکی دیگر از طرفداران نوشت: تنها کسی که می تواند ادعا کند که یک فرشته رسمی ویکتوریا سیکرت است کندال است.

کندال به خاطر عشق عمیقش به اسب ها معروف است. اسب های موجود در این ویدئو نیز سرنخ دیگری هستند که طرفداران معتقدند به خانم سوپرمدل اشاره دارد. خبرنگاران حتی یک بار در ماه مارس این زوج سوار بر اسب را دیدند.

در نهایت در موزیک ویدیو «Where She Goes» از تصاویر عقرب نیز استفاده شده است. کندال جنر در 3 نوامبر به دنیا آمد. یعنی علامت نجومی ماه تولد شما عقرب است!

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا