اخبار روز سینما

خواندن روزانه تاروت تاروت فردا شنبه ساعت 11 صبح فروردین 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش شمانیوز : فال تاروت یک سیستم پیش بینی و طالع بینی است که با استفاده از کارت های تاروت برای پاسخگویی و شفاف سازی ابهامات استفاده می شود.در تاروت خوانی هر کارت تاروت نماد خاصی دارد که با ترکیب و تفسیر کارت ها به سوالات پاسخ می دهد. نظریه ها و پیش بینی ها خواندن تاروت یک سرگرمی عمیق است که الهام بخش خودشناسی، کاوش در روابط و درک عمیق تر از مسائل زندگی است. تفسیر کارت تاروت تحت تأثیر بسیاری از فرهنگ ها و سنت ها در طول تاریخ و همچنین علائم زودیاک قرار گرفته است. تاروت همچنین به عنوان ابزاری برای درک نیازها و خواسته های شخصی استفاده می شود. تاروت فردا شنبه 11 فروردین 1403 بخوانید.

متولد شدن فروردین

کارت تاروت: کارت عاشقان وارونه

ماه آوریل، شما نمی توانید به حالت قبل برگردید. حتی اگر می خواهید به سابق خود بازگردید و از همان جایی که متوقف کردید ادامه دهید، این غیرممکن است. شما هر دو تغییر کرده اید، و این ممکن است بهترین چیز برای آشتی آینده شما باشد. می توانید از نو شروع کنید و یاد بگیرید که بهتر از قبل دوست داشته باشید.

متولد شدن اردیبهشت ماه

کارت تاروت: Four of Wands

اردیبهشت ماه ماهی ها، شما می توانید از جایی که هستید شروع کنید. مدیریت تغییر با یک تصمیم شروع می شود. با صادق بودن در مورد وضعیت فعلی خود شروع کنید. تغییر زمان می برد و ممکن است در ابتدا آنطور که می خواهید ثابت نباشید. اما با هر قدم به عقب، می توانید دو قدم به جلو بردارید. شما می توانید به موقع به هدف خود برسید.

متولد شدن خرداد

کارت تاروت: کارت ده سکه

خرداد فراوانی انواع مختلفی دارد، ماهی های عزیز. ممکن است متوجه شوید که داشتن زمان بیشتر به شما احساس فراوانی می دهد، بنابراین می توانید کارهایی را که می خواهید انجام دهید. اگر مشتاق دوستان هستید، امروز می توانید با افراد جدیدی آشنا شوید. شما به راحتی می توانید آنچه را که نیاز دارید جذب کنید، پس اقدام کنید

برای متولدین تیر

کارت تاروت: کارت نه فنجان

جولای، رضایت عاطفی مهم است. امروز کاری را که دوست دارید انجام دهید. با افرادی معاشرت کنید که به شما احساس خوبی می دهند. وقتی زندگی اعتقاد شما به مثبت بودن را به چالش می کشد، تمام چیزهای شگفت انگیزی را که در صورت انتخاب می توانید در زندگی خود داشته باشید را به خود یادآوری کنید.

متولد شدن مرداد

کارت تاروت: کارت ستاره

مرداد درست زمانی که فکر می‌کنید دنیا در حال دیوانه شدن است، ماهی، ممکن است بارقه‌ای از امید پیدا کنید. ممکن است متوجه شوید که ستاره ها همسو می شوند یا فرد مناسب وارد زندگی شما می شود. هر چیزی که نیاز دارید برای شما وجود دارد و باید فرصت را غنیمت شمرده و زمانی که زمانش رسید از آن استفاده کنید. غرور رو رها کن

متولد شدن شهریور

کارت تاروت: کارت مرد حلق آویز شده

شهریور شما فقط می توانید خیلی کارها را انجام دهید، ماهی ها، اما پاداش این است که بدانید تمام تلاش خود را صرف هدفی می کنید که برای شما معنی دارد. در این لحظات چیزهای عمیقی در مورد خود یاد می گیرید. شما شجاعت، قدرت درونی خود و اینکه چقدر قلب بزرگی برای دیگران دارید کشف می کنید.

متولد شدن مهر

کارت تاروت: کارت شوالیه چوبدستی

اکتبر عزیز، می توانید در جایی که کاشته اید رشد کنید یا به مکانی جدید سفر کنید تا ببینید آیا یک محیط متفاوت می تواند به شما در یافتن فرصت های بهتر کمک کند. گاهی اوقات شما به همه چیزهایی که باید در یک مکان خاص به دست آورید، دست یافته اید و تنها راه پیشرفت این است که به جایی بروید که مهارت های شما بیشتر مورد نیاز است.

برای متولدین آبان

کارت تاروت: کارت ماشین

آبان ماهی ها، بدترین چیز پشت سر شماست، وقتی سخت ترین بخش رابطه خود را پشت سر بگذارید، عشق به راحتی به سمت شما جاری می شود. شما می توانید متصل بمانید و در آنجا بمانید. با گذشت زمان و صبر، پیوند شما ممکن است همان چیزی شود که به آن امیدوار هستید.

متولد شدن آذر

کارت تاروت: نه شمشیر

آذر ماهی ها، نگرانی در مورد یک دوست می تواند بسیار استرس زا باشد، به خصوص زمانی که احساس درماندگی می کنید. ممکن است پول یا حمایتی را که می خواهید یا نیاز دارید دریافت نکنید. اما شما می توانید دست دراز کنید، گوش دهید و نشان دهید که برایتان مهم است.

متولد شدن دی

کارت تاروت: کارت پاپ بانو

دی ماهی های عزیز، نیازی نیست که همه افکار یا احساس شما را بدانند. اشکالی ندارد که احساسات خود را برای خود نگه دارید. جذابیت مرموز شما می تواند یک پوشش محافظ باشد. این به شما این امکان را می دهد که وقتی مطمئن نیستید واضح و باز باشید، پذیرا باشید و از اشتباه در اعتماد اجتناب کنید.

متولد شدن بهمن

کارت تاروت: کارت تعادل معکوس

بهمن ماهی های عزیز، ممکن است کمی احساس ناراحتی کنید. حتی ممکن است ندانید چه مشکلی دارد یا چرا ترسو هستید. ممکن است تقریبا یکی استرس و اضطراب زیادی را از اعضای خانواده یا یک موقعیت خاص تجربه کنید. در این دوران بهتر است بدون برنامه ریزی یا فکر کردن به راه حل خود دست به انتخاب های عجولانه نزنید و کارها را انجام ندهید.

متولد شدن اسفند

کارت تاروت: ملکه معکوس فنجان ها

اسفند مراقبت از خود زمانی مهم است که ماهی ها در حال انجام کارهایی هستند که نیاز به انرژی معنوی زیادی دارند. نیازهای عاطفی خود را در اولویت قرار ندهید. در عوض مراقب آنها باشید. همان مراقبتی را که برای دیگران انجام می دهید، نسبت به خود نشان دهید. اشکالی ندارد که زندگی پرمشغله خود را به حالت تعلیق در آورید تا بتوانید دوباره نیازهای عاطفی خود را برآورده کنید.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا