اخبار روز

حقوق 1403 ثابت ماند، کمک هزینه مسکن افزایش نیافت


به گزارش مانیبان، نماینده کارفرمایان درباره جلسه دیروز شورای عالی کار گفت: جلسه فوق العاده ای نبوده و بحثی درباره اصلاح دستمزدها نشده است. نمی دانیم نماینده کارگران اعلام کرده که حق مسکن افزایش می یابد.

روز گذشته جلسه ای در وزارت کار با حضور اعضای شورای عالی کار تشکیل شد و اخبار دریافتی حاکی از آن بود که برخی از اقلام حقوق 1403 در حال بررسی مجدد است و احتمال افزایش قیمت مسکن وجود دارد. . حقوق کارگران

این جلسه به دلیل نارضایتی نمایندگان کارگری باید برگزار می شد و شورای عالی کار باید با حضور گروه های سه گانه تشکیل جلسه می داد و امکان بررسی برخی اقلام حقوقی سال 1403 وجود داشت.

این در حالی است که علی باقری نماینده کارگران در شورای عالی کار درباره این جلسه گفت که بحث افزایش حق مسکن کارگران است اما علی اصغر آهنی ها نماینده کارفرمایان پس از این جلسه گفت: امروز این کار را نکردیم. جلسه ویژه ای داشته باشیم و در مورد اصلاح حقوق و دستمزد بحثی صورت نگرفت. این اتفاق نیفتاد. نمی دانیم نماینده کارگران اعلام کرده که حق مسکن افزایش می یابد.

لازم به ذکر است برخی از اعضای صنفی شورای عالی کار در جلسه حضور نداشتند و در جلسه روز گذشته نیز بحث افزایش حق مسکن مطرح نشد و جلسه بدون نتیجه مثبت برای کارگران به پایان رسید. .


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا