اخبار روز سینما

احتمالا شما هم با این چهره بدون آرایش “لیدی گاگا” او را نخواهید شناخت!/ عکس

لیدی گاگا خواننده و بازیگر برنده اسکار در جدیدترین عکس های اینستاگرام خود چهره طبیعی و بدون آرایش خود را به اشتراک گذاشته است.

اوه

خبر در مورد لیدی گاگا خواننده و بازیگر ۳۷ ساله است که به اشتراک گذاشتن زیبایی طبیعی چهره خود باعث شگفت زدگی کاربران اینترنتی شده است. برای راه اندازی شعبه برند لوازم آرایشی خود در بریتانیا، این خانم خواننده و بازیگر جشنی را برگزار کرده و عکس‌هایی بدون آرایش از خود را در اینستاگرام منتشر کرده است. این عمل او که نشان می دهد چهره او به طور طبیعی نیز بسیار زیبا است، توجه بسیاری از کاربران اینستاگرام را به خود جلب کرده است.

اوه

برند لوازم آرایشی این خانم ستاره Haus Labs نام دارد که اکنون در فروشگاه های Sephora (سفورا) در بریتانیا قابل خرید است. لیدی گاگا در توضیح عکس هایش نوشت: «زیبایی و مد بریتانیایی همیشه برای من الهام بخش بوده است. مد بریتانیا همیشه جسورانه و مبتکرانه است. این ستاره زن موسس یک شرکت لوازم آرایشی است که از حقوق حیوانات و گیاهخواران حمایت می کند. این شرکت در سال 1398 فعالیت خود را آغاز کرد.

اوه

ظاهر ساده خواننده در مراسم اسکار!

اگرچه این بازیگر و خواننده با ظاهر عجیب و غریب خود نامی برای خود دست و پا کرد، اما هرگز از نشان دادن چهره بدون آرایش خود در شبکه های اجتماعی ابایی نداشت.

لیدی گاگا در اوایل سال ۲۰۲۱ تصمیم شجاعانه‌ای را به خود داد که باعث شگفت‌زدگی طرفدارانش شد. در مراسم اسکار، این خانم خواننده و بازیگر بدون هیچگونه آرایش و با لباس‌هایی روزمره به اجرا پرداخت. با اینکه او به عنوان یکی از مهمانان مجلل مراسم حضور داشت، اما پیراهن مجلل خود را با تی‌شرت، شلوار جین و کفش‌های کتانی عوض کرد. همچنین قدری از طرح گل‌های روی پیراهنش را برش داد تا به شکلی ساده‌تر و متفاوت‌تر به نظر بیاید. او همچنین تمام آرایش خود که شامل خط چشمی مشکی، رژ گونه پر رنگ و لب‌هایی قرمز بود را برای این اجرا پاک کرد و با این کار به نحوی خود را به صورت طبیعی‌تر نشان داد.

برخی از کاربران از سرعت تیم این خواننده در پاک کردن آرایش او بیش از حد شگفت زده شدند. لیدی گاگا نیز پس از این مراسم راز پاک کردن آرایش خود را برای کاربران اینترنتی فاش کرد. روغن آرگان!

به گفته لیدی گاگا: «روغن آرگان یک روغن خشک است، بنابراین لازم نیست نگران چرب شدن آن باشید. تمام لوازم آرایش خود را بدون زحمت پاک کنید. همچنین فواید مرطوب کنندگی دارد.”

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا