اخبار روز سینما

جزئیات تکمیلی فیلم Never Too Old to Die

پس از اینکه اعلام شد فیلم Never Too Old to Die در سال 2023 اکران می‌شود، بامداد امروز، جزئیات تکمیلی فیلم Never Too Old to Die به انتشار رسید.

پس از اینکه ساخت فیلم جهانی به اسم هرگز برای مردن آنقدر پیر نیست گزارش شده، برخی از خبرگزاری های خارجی، شرح فیلم سینمایی Never Too Old to Die و بازیگران و درباره فیلم هیچ وقت برای مردن دیر نیست صحبت کردند و به اشتراک گذاشتند.

اطلاعات کلی هرگز برای مردن خیلی پیر نیست از بازیگران، تاریخ اکران، و تمامی مراحل ساخت می‌گوید و نشان می‌دهد که فیلمی مملو از بازیگرانی خوب، در انتظار مخاطبان است.

جزئیات تکمیلی فیلم Never Too Old to Die

شرح فیلم سینمایی Never Too Old to Die

به گزارش ددلاین، استودیوی فیلمسازی آمازون، که فیلمنامه برایان اوتینگ را بن تهیه می کند هرگز برای مردن آنقدر پیر نیست بر عهده دارد، آن را به عنوان وسیله‌ای برای نقش آفرینی سیلوستر استالونه خریردارده خریردارده.

پس از انتشار خبر آغاز مراحل تولید فیلمنامه، بامداد امروز دریافت شد که سیلوستر استاله سیاله ن فیلم پیوسته است. فیلم کمدی اکشنی که توسط استالونه و برادن افترگود برای بالبوآ پروداکشنز مش ساخته شده است. قتلی مرموز را در یک خانه بازنشستگان برای جاسوسان نشان می‌دهد که مأموریت شخسرم را برای یافتن قاتلی که در میان آنها زندگی می‌کند، می‌کند.

به گفته برخی از خبرگزاری ها، این فیلم، شاید به سریال تلویزیونی نیز برا ی ش دیل شود.

جزئیات تکمیلی فیلم Never Too Old to Die
درباره فیلم هیچ وقت برای مردن دیر نیست

اطلاعات کلی هرگز برای مردن خیلی پیر نیست

این اولین پروژه خواهد بود که با قرارداد چندساله استالونه و بالبوآ با رار می‌گیرد که اولین بار هفته گذشته، این خبر را به انتشار رساند. این توافق، توافقی است که استالونه آن را نویسندگی، کارگردانی، تهیه کنندگی ید گردی هد کرد. همچنین در هر دو فیلمنامه و پروژه‌های بدون فیلمنامه برای استودیو، برای فیلم ویو تلو کارگردانی ضمیمه نشده است.

استالونه اخیراً تصویر ابرقهرمانی پرایم ویدیو را رهبری کرد و در حال حاضر در نقش کمپیو Tulsa King زی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر شبکه های اجتماعی تنها به اطلاع رسانی منتشر شده و نرظات بیان نشوندان لزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا