اخبار روز سینما

حضور دیوید لینچ در جشنواره کن 2023

تنها چند روز به آغاز جشنواره مهم کن 2023 باقی مانده و حالا و خبری مبنی بر حضور دیوید لینچ در جشنواره کن 2023 فضای مجازی را ترکاند.

به تازگی، اخبار مبنی بر دیوید لینچ در مراسم کن 2023 منتشر شد که در ابتدای یک شایعه به‌نظر می‌رسید، اما هالیوود ریپورت، صبحبخب امرو کن 2023 با دیوید لینچ را بررسی کرد.

در اخباری که صبح امروز هالیوود ریپورت از دیوید لینچ در کن منتشر کرد، شایعات زیادی نیز برخواست که در ادامه بررسی کرد.

حضور دیوید لینچ در جشنواره کن 2023

کن 2023 با دیوید لینچ

پیش از جشنواره فیلم کن 2023، شایعاتی مبنی بر اینکه پروژه مخفی دیوید لینچ بهر این هد رفت، به گوش رسید. در حالی که ممکن است چنین شایعاتی هیچ ثمری نداشته باشد، هالیوود ریپورتر تأئیه کند، مساز افسانه ای در جشنواره 2023 مشارکت خواهد داشت.

Xavatar Planet X Studios زگرد درباره موسیقی فیلم در غرفه آمریکایی باشد. این گفتگوی یک ساعت با عنوان هنر موسیقی فیلمی که در 21 می‌شود برگزار می‌شود، آشود، پنل متگ وسیقی دهه 60 دانوان را به نمایش خواهد گذاشت که حضور لینچ و بازم در رپ را نشان دهد.

دیوید لینچ در مراسم کن 2023

حضور دیوید لینچ در جشنواره کن 2023
دیوید لینچ در کن

دیوید کیث لینچ، دیوید کیث لینچ متولد ۲۰ ژانویه ۱۹۴۶ در ایالت مونتانا کارگردان معاصر آمریرة خل طلا کن است. فیلمهای لینچ موفقیت بزرگی در گیشه کسب نکرده ولی همیشه محبوب مناتق مناتق دوستان بوده اند.

در سال ۲۰۰۳ در یک نظرسنجی که از تعیین فیلم در سراسر دنیا توسط روزنامه گاردنین در یوید لینچ به عنوان بزرگ‌ترین فیلم‌ساز زنده دنیا برگزیده شد. فیلم‌های وی پر است از نمادهای سورئالیستی، سکانس‌های رؤیاگونه و نظایر آن. وی در نقاشی و مجسمه سازی و موسیقی نیز آثاری دارد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر شبکه های اجتماعی تنها به اطلاع رسانی منتشر شده و نرظات بیان نشوندان لزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا