اخبار ورزشی

تیم کامپوزیت مردان به جام ملت های آسیا راه یافت

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، رقابت های تیمی مرحله سوم مسابقات تیراندازی با کمان جام ملت های آسیا 2023 از صبح امروز پنجشنبه 27 خردادماه در سنگاپور آغاز شد و کمانداران کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند و در نهایت پس از ناکامی در نیمه نهایی. بازی و ناکام ماندن به فینال مسابقات، به دیدار مقدماتی راه یافتند.

تجهیزات ترکیب مردان ایران با ترکیب محمد صالح پالیزبان، میلاد رشیدی و آرمین پاکزاد پس از استراحت در دور نخست، در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم ویتنام رفتند و با نتیجه 227 بر 226 به برتری رسیدند. تیم ایران در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم هند رفت و با نتیجه 232 بر 229 شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.

تیم ایران روز شنبه در دیدار رده بندی و برای کسب مدال برنز به مصاف تیم مالزی خواهد رفت. همچنین تیم دوباره بخوان زنان ایرانی با ترکیب. یسنا بیچاره ماهانی، مهتا عبدالهی، مبینا فلاح در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تیم چین تایپه رفت و با نتیجه 6 بر 2 شکست خورد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا