اخبار روز سینما

تغییر عجیب بازیگر زن بعد از ازدواج/ از دست رفتن زیبایی فرشته حسینی بعد ازدواج با نوید محمدزاده!

عکس باورنکردنی فرشته حسینی قبل از دیدار با نوید محمدزاده / چهره این بازیگر زن کجا رفت!؟

فرشته حسینی که از بازیگران مطرح کشورمان است در تاریخ ۶ اردیبهشت ماه ۱۳۷۶ بدنیا آمده است. این بازیگر سینما و تئاتر ایرانی است اصالتش به افغانستان برمی گردد. این بازیگر پیش از آشنایی با نوید محمدزاده وارد دنیای سینما شده بود اما ازدواج او که مصادف با سریال قورباغه بود او را به اوج شهرت رساند.

عکس های قدیمی فرشته حسینی نشان می دهد که چهره و استایل او پس از آشنایی با همسرش کاملاً تغییر کرده است که برجسته ترین تغییرات صورت لاغر و زاویه دار اوست.

چهره باورنکردنی فرشته حسینی قبل از آشنایی با نوید محمدزاده! + عکسچهره باورنکردنی فرشته حسینی قبل از آشنایی با نوید محمدزاده! + عکس

فرشته حسینی چگونه به شهرت رسید؟

فرشته حسینی از پدر و مادری مهاجر و افغانستانی در تهران به دنیا آمد و دارای 5 خواهر و 1 برادر است. اساتید این بازیگر زن جوان، بازیگران پیشکسوتی چون اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان هستند.

فرشته حسینی بازیگری را از سنین کودکی حدود 9 تا 12 سالگی با تئاتر آغاز کرد و در سال 1374 با فیلم «رفتن» برادران محمودی به سینما آمد.

آشنایی نوید محمدزاده

شایعه رابطه فرشته حسینی و نوید محمدزاده از سال 1388 شنیده شد و در فروردین 1400 فرشته حسینی با عبارتی عاشقانه تولد نوید محمدزاده را تبریک گفت و نوید در پاسخ آن را زندگی خود خواند!

سپس در تیرماه 1400 ازدواجشان را تایید کردند و فرشته حسینی عکس سفره عقدشان را گذاشت و نوید محمدزاده هم عکس دستانشان را گذاشت.

تغییر عجیب بازیگر زن بعد از ازدواج/ از دست رفتن زیبایی فرشته حسینی بعد ازدواج با نوید محمدزاده!

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا