اخبار روز سینما

تصویر جدید واکین فنیکس و لیدی گاگا در پشت صحنه جوکر 2

به جدید، تصویر جدید واکین فنیکس و لیدی گاگا در پشت صحنه جوکر 2 منتشر شده که در کنار ویدئوی آن‌ها، بازخوردهای متنوع را به همراه داشته است.

در عکس لیدی گاگا و واکین فنیکس که بامداد امروز در فضای مجازی، تحت عنوان تصویری از پشت صحنه جوکر 2 لو رفت، جوکر 2 نشان داده می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

تصاویر جدید از لیدی گاگا در فیلم جوکر 2

ویدیوی لو رفته از فیلمبرداری جوکر 2 منتشر شد !

تصویر جدید واکین فنیکس و لیدی گاگا در پشت صحنه جوکر 2

این فیلم توسط برادران وارنر پیکچرز و استودیو دی سی تولید و منتشر شد. در این فیلم، خواکین فینیکس و زازی بیتز حضور دارند. در این، به ترتیب در نقش آرتور فلک و سوفی داموند در کنار بازیگران تازه لیدی گاگا، برندان و کاترین کاترین کینر بازی کردند. جوکر: Folie à Deux.

برای اطلاعات بیشتر:

جوکر 2

تصویری از پشت صحنه جوکر 2

فیلم جوکر در سال 2019 قرار بود یک مستقل و بدون دنباله باشد، برادران وارنر قصد داشت تا dc Black را راه‌اندازی کند که مجموعه‌ای از فیلم‌های کنده شده بر روی کامیکس کامیکس کامیکس کامیکس کامیکس بر کامیکس کامیکس کامیکس کامیکس بر کامیکس کامیکس کامیکس کامیکس کامیکس بر کامیکس کامیکس فرانچایز فرانچایز فرانچایز فرانچایز فرانچایز فرانچایز فرانچایز فرانچایز فرانچایز فرانچایز فرانچایز فرانچایز فرانچایز فرانچایز به به به.

فیلمبرداری اصلی، در 10 دسامبر 2022 با انتشار اولین نگاه در حساب اینستاگرام خود آغاز شد. Hildur Guðnadóttir با بازگشت از فیلم اول، دنباله‌ی این فیلم را نیز بر عهده خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا