اخبار روز سینما

احتمال ساخت سریال اگون تارگرین قوت گرفت !

شبکه‌ی HBO، پس از سرمایه‌گذاری زیاد در دنیای جورج آر مارتین و ساخت اسپین‌آفای‌ ت،ای احتمال ساخت سریال اگون تارگرین را نیز در نظر گرفته است.

HBO احتمال ساختن سریال جدید گیم آف ترونز را مطرح کرد. خبر ساخته شدن سریال ایگون تارگارین ، پس از 5 پیش نمایش دیگری که این شبکه در انتظار شاید درصد قبولی کمی را بکند ساخت پیش درآمد جدید از دنیای گیم آف ترونز اتفاق بعدی نمی‌باشد.

بیشتر بخوانید:

سریالهایی که بر اساس بازی تاج و تخت میشوند

احتمال ساخت سریال اگون تارگرین قوت گرفت

ایگون تارگرین یکی از مهم‌ترین و بدون تأثیرگذارترین دنیای نغمه آتش و مارتین می‌باشد که به عنووان ایگان فاتح نیز می‌شود. این شخصیت نقش اساسی در پیدایش وسروس دارد و پادشاه تمام دنیای وستروس است بزرگ‌ترین آژدهای این دنیا را و قوی‌ترین پادشاه تارگرین‌ها تارگرین‌ها نیز می‌شوند.

حالا طبق اخباری که ورایتی به طور انحصاری از منابع ساخته است، خبر ساخته شده از سریال تاج و تخت تسخیر تسخیر وستروس توسط اگون اول به طور فعال در HBO مورد بحث گرفته شده است که هنوز رسمی رسمی است.

لطفا توجه داشته باشید:

احتمال ساختن سریال جدید گیم آف ترونز

ساخته شدن سریال ایگون تارگارین

از موارد خارجی نیز می‌گویند، از آنجایی که این پروژه در چند مرحله آغاز می‌شود، هیچ نویسنده‌ای در حاضر به این پروژه اضافه نمی‌شود. منابع نزدیکی که جستجو در حال انجام است و HBO مشتاق است که مجموعه، به حرکت کند آن را در مرحله توسعه قرار می دهد.

ددلاین نیز ممکن است یک پروژه بلند مدت پروژه وجود داشته باشد و این می‌تواند به HBO و برادران وارنر کند که یک فیلم بلند تولید می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا