اخبار روز سینما جهان

تصمیم تارانتینو برگشت؛ «منتقد سینما» دهمین فیلمش نیست

کوئنتین تارانتینو «منتقد سینما» را که قرار بود دهمین و آخرین فیلم او باشد کنار گذاشت.

به گزارش مهرکوئنتین تارانتینو نظر خود را درباره فیلم «منتقد سینما» تغییر داد و این فیلم دهمین و آخرین پروژه او نخواهد بود. خیلی ساده می گویند نظرش عوض شده است.

در این فیلم قرار بود تارانتینو از برد پیت به عنوان بازیگر اصلی خود استفاده کند که سومین همکاری آنها بعد از «لعنتی های ناپسند» و «روزی روزگاری در هالیوود» باشد. همچنین شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه ممکن است بسیاری از بازیگران فیلم های گذشته او نیز در این فیلم حضور داشته باشند.

حالا گفته می شود تارانتینو که فیلمنامه اش را بازنویسی کرده بود، شروع تولید را به تاخیر انداخت و تصمیم گرفت دهمین و آخرین فیلمش «منتقد سینما» نباشد.

این بزرگترین سورپرایز برای طرفداران تارانتینو از سال‌ها قبل و بعد از افشای فیلمنامه «هشت نفرت‌انگیز» او و انتشار کپی‌هایی از آن در همه جا است. تارانتینو احساس کرد به او خیانت شده است، اما در نهایت به پروژه بازگشت.

منابع نزدیک به این کارگردان گفته اند که او نظرش را درباره آخرین فیلمش تغییر داده و به این فکر می کند که آخرین فیلمش چه خواهد بود.

پروژه «منتقد سینما» پس از پایان اعتصاب صنفی بازیگران و آزادی برد پیت برای پیوستن به فیلم به سرعت پیش می رفت. این فیلمساز گفت که فیلمش در سال 1977 در کالیفرنیا می گذرد و درباره مردی است که واقعا وجود داشته اما هرگز مشهور نشده است. نبود و کارش نوشتن نقد فیلم بود. این شخصیت به نوعی یادآور شغل تارانتینو در دوران نوجوانی بود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا