اخبار روز سینما

تصاویر لیدی گاگا در قسمت دوم جوکر

تصاویر لیدی گاگا در قسمت دوم جوکر: همگی به خاطر داریم که فیلم جوکر (جوکر 2019) در سال در سینماها و دنیا چه غوغایی پا کرد ، تا مدتی تمام جمع ها بی شک بحثی این فیلم بود ، فیلمی که جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را برای واکین واکین واکین فینیکس به ارمغان ارمغان فیلم با آورد. نام جوکر: جنون دو نفر (Joker: Folie à Deux 2024) در دست ساخت است و چندین بار تصاویر لیدی لیدی گاگا » با گریم این فیلم است که در انتهای این پست می توانید آن ها را مشاهده کنید.

قسمت پیشین فیلم توسط «تاد فیلیپس فیلیپس فیلیپس فیلیپس فیلیپس فیلیپس فیلیپس فیلیپس فیلیپس شد و بسیار فیلیپس فیلیپس فیلیپس فیلیپس فیلیپس فیلیپس فیلیپس فیلیپس فیلیپس فیلیپس فیلیپس فیلیپس فیلیپس فیلیپس فیلیپس

تا این خلاصه داستانی برای این فیلم منتشر نشده، اما شاید جالب ترین چیزی باشد که این فیلم می دانیم که جوکر دو قرار است موزیکال موزیکال باشد و همین همان تنهایی را از پیش را مشتاق دیدن این فیلم فیلم کند.

از مجموعه بازیگرانی در این فیلم ایفای نقش می کنند می اشاره کرد: «واکین فینیکس»، «لیدی گاگا گاگا»، «زاسی بیتس بیتس بیتس بیتس، بیتس بیتس بیتس بریندن بیتس بیتس بیتس بیتس بیتس» .

لیدی گاگا در این فیلم نقش «هارلی کویین» را ایفا می کند.

این فیلم قرار است در تاریخ ۴ اکبر سال ۲۰۲۴ اکران خودش را در سینمای آغاز کند.

تصاویر لیدی گاگا در قسمت دوم جوکر تصاویر لیدی گاگا در قسمت دوم جوکر تصاویر لیدی گاگا در قسمت دوم جوکر تصاویر لیدی گاگا در قسمت دوم جوکر تصاویر لیدی گاگا در قسمت دوم جوکر تصاویر لیدی گاگا در قسمت دوم جوکر تصاویر لیدی گاگا در قسمت دوم جوکر تصاویر لیدی گاگا در قسمت دوم جوکر تصاویر لیدی گاگا در قسمت دوم جوکر تصاویر لیدی گاگا در قسمت دوم جوکر

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا