اخبار روز سینما

عکس جدید: استایل جذاب فرشته حسینی

به جدید تصویری از استایل جذاب فرشته حسینی در رسانه ها پخش شده است. گویا پوشش جدید فرشته حسینی سر صدای بسیاری را در رسانه ها ایجاد کرده است.

خیرا فرشته حسینی با استایل متفاوتش حواشی زیادی را برای خود ایجاد کرده است. این بازیگر معروف با استایل‌های متفاوت، همیشه تحت نظر رسانه‌های مجازی قرار میردگ. گویا جدیدا تصویری از زیباترین پوشش فرشته حسینی در رسانه ها پخش می شود که مخاطبین فضای مجازی را شوکه کرده است. امروز نیز عکسی از پوشش جدید فرشته حسینی در اینستاگرام منتشر شده است.

بیشتر بخوانید:

زبان درازی ترانه علیدوستی در استوری فرشته حسینی

اینستاگرام علی دایی رکورد فرشته حسینی و نوید محمدزاده را زد !!

استایل جذاب فرشته حسینی

فرشته حسینی به یک استایل خاص نیست و از زندگی روزمره رنگ‌های سبک‌های خود را بر تن او می‌بینیم. اما نقاط اشتراک تمام انتخاب‌های او را می‌توان در چند کلمه بیان کرد:

«سادگی، رهایی، جوانی و دوست داشتن خود».

در ادامه می‌توانید زیباترین پوشش فرشته حسینی را ببینید:

پوشش جدید فرشته حسینی

پوشش جدید فرشته حسینی

فرشته حسینی اردیبهشت ماه سال 1376 در تهران به دنیا آمد. او در خود اشاره کرده است که از دوران دبستان بازیگری علاقه مند است و ابتدا با تئاتر شروع کرده است. اولین کار مستند «من یک بازیگر شادم» در سال 1394 بود که فیلم رفتن را می‌توان سکوی پرتاب یا دانست دانست دانست که دانسته بود «رفتن» نامزد جایزه اسکار 2016 شود و فرشته حسینی بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم را برای نقش‌آفرینی در این فیلم گرفت.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا